تاریخ انتشار : سه شنبه 6 شهریور 1397 - 15:30
کد خبر : 37427

دستگیری یکی از بزرگترین قاچاقچیان مواد مخدر کشور

آرمان شرق:ماموران مرزبانی استان هرمزگان موفق به دستگیری یکی از سرکرده های باند انتقال قاچاق مواد مخدر به استان های مرکزی کشور در شهرستان بندرلنگه شدند. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مرزبانان هرمزگان با انجام اقدام های اطلاعاتی مطلع شدند

آرمان شرق:ماموران مرزبانی استان هرمزگان موفق به دستگیری یکی از سرکرده های باند انتقال قاچاق مواد مخدر به استان های مرکزی کشور در شهرستان بندرلنگه شدند.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اصغر خرم روی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: مرزبانان هرمزگان با انجام اقدام های اطلاعاتی مطلع شدند یکی از سرشبکه های قاچاق مواد مخدر به کشور در مخفیگاه خود در بندرلنگه زندگی می کند.
وی بیان داشت: این فرد پس از شناسایی و متلاشی شدن باند آنها، متواری شد که ماموران مرزبانی هرمزگان با تعقیب و مراقبت های نامحسوس موفق شدند وی را در مخفیگاهش شناسایی و به صورت غافلگیرانه دستگیر کنند.
خرم روی گفت: فرد دستگیر شده به هویت اختصاری «ح.د» به اتهام حمل و جابجایی یکهزار و ۴۰۰ کیلوگرم مواد مخدر و همکاری با باندهایی حمل مواد مخدر پس از تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.
روز گذشته توسط ماموران مرزبانی هرمزگان یک باند بزرگ مواد مخدر را در بندرلنگه که قصد انتقال محموله یکهزار و ۴۰۰ کیلوگرم تریاک توسط خودروهای تندرو به استان های مرکزی کشور را داشتند، متلاشی شد.
این محموله مواد مخدر با اقدام به موقع عوامل اطلاعات دریابانی هرمزگان و با همکاری نیروهای انتظامی بندرلنگه در یک عملیات غافلگیرانه توقیف و سوداگران مرگ در این هدف شوم خود ناکام ماندند.
موقعیت استراتژیک هرمزگان با ۱۰۳ هزار کیلومتر مربع وسعت و ۱۳ شهرستان باعث شده حجم قابل توجهی از کالای قاچاق از طریق مبادی رسمی، ساحلی، روستایی و خورها به طور غیرمجاز وارد استان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.