تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1397 - 15:54
کد خبر : 35373

دستگیری گسترده توزیع کنندگان موادر مخدر

دستگیری گسترده توزیع کنندگان موادر مخدر

آرمان شرق:دستگیری ۹ باند مواد مخدر در ملایر. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایران آنلاین ،سرهنگ داود علی بخشی فرمانده انتظامی ملایر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت ۸۵ معتاد متجاهر و ۴۷۰ خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر شدند. وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون شاهد

آرمان شرق:دستگیری ۹ باند مواد مخدر در ملایر.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایران آنلاین ،سرهنگ داود علی بخشی فرمانده انتظامی ملایر روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این مدت ۸۵ معتاد متجاهر و ۴۷۰ خرده فروش مواد مخدر در سطح شهرستان دستگیر شدند.

وی افزود: از ابتدای امسال تاکنون شاهد افزایش ۱۳۵ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال قبل بودیم.
فرمانده انتظامی ملایر همچنین از کاهش ۲۴ درصدی فوتی تصادفات، افزایش ۱۷۰درصدی کشف انواع سرقت و افزایش ۱۴۰ درصدی دستگیری سارقان از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
سرهنگ علی بخشی ادامه داد: در این مدت از ۷۳۷ فقره پرونده قضایی ۵۵۶ پرونده منجر به سازش شد که بیشتر مربوط به نزاع های خانوادگی بود.
وی برگزاری ۹۱ جلسه آموزش همگانی برای پنج هزار و ۳۴۴ فراگیر در مناطق حاشیه شهر و نقاط جرم خیز را از دیگر اقدامات انتظامی ملایر برشمرد.
سرهنگ علی بخشی ادامه داد: همچنین در این مدت ۶ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شد که ملایر از نظر کشف و مبارزه با کالای قاچاق رتبه نخست استان را دارد.
وی با بیان اینکه به جد مقابل قاچاق کالا ایستاده ایم، تاکید کرد: چنانچه فردی از مخفیگاه موتورهای قاچاق بالای ۲۵۰ سی سی اطلاعی داشت، به نیروی انتظامی اطلاع دهد.
فرمانده انتظامی ملایر همچنین خواستار کمک شهروندان برای اطلاع رسانی هرگونه احتکار مواد غذایی و مایحتاج مردم در سطح شهرستان شد و گفت: در صورت شناسایی انبار احکتار کالا و مواد غذایی در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی می کنیم.
سرهنگ علی بخشی بیان کرد: در پنج ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل آمار قتل در این شهرستان ۵۰ درصد کاهش داشته است.
وی حمایت و همراهی رسانه ها را در کاهش بزه ها و معضلات اجتماعی بسیار اثرگذار دانست و افزود: دشمن تمام قد برای از بین بردن نهضت و انقلاب ما ایستاده و لازمه مقابله با آن حفظ وحدت است.
از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۴۴۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان ملایر کشف و ضبط شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.