تاریخ انتشار : دوشنبه 5 آذر 1397 - 17:55
کد خبر : 49278

در بازار امروز سکه و ارز و طلا چه خبر بود/ جدول

آرمان شرق: بازار طلا و ارز از روزهای پایانی هفته گذشته به مدار نزولی بازگشت و در ابتدای این هفته ثبات نسبی همراه با کاهش اندک قیمت‌ها بر بازار حکمفرما بود. سکه به زیر مرز ۴ میلیون تومان رفت و دلار به نیمه پایینی کانال ۱۲ هزار تومان راه یافت. به گزارش آرمان شرق به

آرمان شرق: بازار طلا و ارز از روزهای پایانی هفته گذشته به مدار نزولی بازگشت و در ابتدای این هفته ثبات نسبی همراه با کاهش اندک قیمت‌ها بر بازار حکمفرما بود. سکه به زیر مرز ۴ میلیون تومان رفت و دلار به نیمه پایینی کانال ۱۲ هزار تومان راه یافت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از  اقتصادنیوز؛ امروز دوشنبه ۵ آذر ماه، بازار طلا و ارز پایتخت یک ثبات نسبی را تجربه کرد و نرخ‌ها نیز توانستند اندکی کاهش یابند. از انتهای هفته گذشته قیمت‌ها روی یک روند نزولی کم‌شیب حرکت کردند و امروز نیز این روند ادامه یافت.

سکه امامی (طرح جدید) شنبه روی مرز ۴ میلیون تومان ایستاد و امروز به محض بازگشایی این مرز را شکست و وارد کانال ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان شد. پیش از ظهر دوباره از مرز ۴ میلیون گذشت اما پس از ظهر روند نزولی قیمت سکه تا نرخ ۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان نیز پایین آمد و سپس این کاهش قیمت تعدیل شد. در لحظه تنظیم گزارش (حوالی ساعت ۴ بعدازظهر) سکه طرح جدید ۳ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان است.

سکه بهار آزادی (طرح قدیم) هم امروز ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شده‌است. نیم‌سکه امروز ۲ میلیون و ۴۰ هزار تومان و ربع‌سکه ۱ میلیون و ۱۷۰ هزار تومان بود. سکه گرمی نیز امروز ۶۵۰ هزار تومان شده است.

مثقال طلای آب‌شده روز شنبه پایین مرز ۱.۶ میلیون تومان بود و امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار با نرخ ۱ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان کار خود را آغاز کرد و تا ۱ میلیون و ۵۶۰ هزار تومان نیز کاهش یافت. در لحظسه تنظیم گزارش مثقال طلای آب‌شده ۱ میلیون و ۵۷۵ هزار تومان است.

اونس طلا در بازار جهانی امروز تا حدود ۱۲۲۸ دلار افزایش یافت و گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخلی بین ۳۶۲ تا ۳۶۵ هزارر تومان معامله شد.

دلار آمریکا در بازار غیررسمی انتهای هفته گذشته وارد کانال ۱۲ هزار تومان شد و شنبه تا نرخ ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان پایین آمد. امروز نیز دلار توانست وارد نیمه پایین کانال ۱۲ هزار تومان شود و تا بعدازظهر به ۱۲ هزار و ۳۰۰ تومان برسد.

یورو امروز در نیمه پایین کانال ۱۴هزار تومان و پوند انگلیس به کانال ۱۵هزار تومان راه یافت. درهم امارات نیز امروز به زیر ۳ هزار و ۴۰۰ تومان رفت.

نرخ‌های امروز در بازار طلا و ارز پایتخت به شرح زیر است:

عنوان

قیمت امروز

بالاترین

پایین‌ترین

دلار آمریکا در بازار آزاد

۱۲.۷۰۰

۱۲.۳۰۰

یورو

۱۴.۴۵۰

۱۴.۰۰۰

پوند انگلیس

۱۶.۳۵۰

۱۵.۹۰۰

درهم امارات

۳.۴۳۰

۳.۳۷۰

سکه امامی

(طرح جدید)

۴.۰۱۰.۰۰۰

۳.۹۰۰.۰۰۰

سکه بهار آزادی (طرح قدیم)

۳.۸۰۰.۰۰۰

مثقال طلای آب‌شده

۱.۵۸۰.۰۰۰

۱.۵۶۰.۰۰۰

انس طلا (دلار)

۱.۲۲۲

۱۲۲۸

گرم طلای ۱۸ عیار

۳۶۲.۰۰۰

۳۶۵.۰۰۰

نیم‌سکه

۲.۰۴۰.۰۰۰

ربع سکه

۱.۱۷۰.۰۰۰

سکه گرمی

۶۵۰.۰۰۰

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.