تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1402 - 6:36
کد خبر : 136897

در انتظار آشتی‌کنان نکونام و خطیر

در انتظار آشتی‌کنان نکونام و خطیر

آرمان شرق-گروه ورزش:چنانچه نکونام همچنان تمایلی به جذب این مهاجم هلندی الاصل نداشته باشد، یانگا فردا شب ایران را ترک خواهد کرد و پروژه حضور او در استقلال بسته خواهد شد. این مسئله به خروجی نشست سرمربی و مدیرعامل آبی پوشان بستگی دارد ولی پیگیری‌ها نشان می‌دهد که نکو همچنان خواستار جذب بازیکن خارجی مدنظر خودش است که در برنامه‌های تاکتیکی او جای دارد.

در انتظار آشتی‌کنان نکونام و خطیر

یانگا فردا، پس فردا استقلالی می‌شود!

به گزارش “ورزش سه”، استقلال در شرایطی خود را برای برگزاری دیدار هفته دوم لیگ برتر برابر ملوان آماده می‌کند که وضعیت هم تیمی یورگن لوکادیا را می‌توان یکی از موارد عجیب پیرامون این باشگاه عنوان کرد. بازیکنی که بدون نظر سرمربی به ایران آمده ولی هنوز قراردادی با وی به امضا نرسیده است.

از زمان انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال، او بارها در مصاحبه‌هایش اعلام کرد که خواستار جذب چند بازیکن خارجی است. نکو فهرست نفرات مورد نظرش را هم به حجت کریمی و هم به علی خطیر تحویل داد ولی دو مدیر سابق و فعلی آبی پوشان هیچ کدام از نفرات مورد نظر سرمربی تیم را جذب نکردند.

در این میان، اتفاق عجیبی رخ داده و یک بازیکن خارجی چند روزی است که در تهران به سر می‌برد. رانجلو یانگا نام بازیکن هلندی است که برای حضور در استقلال با مدیران باشگاه به توافق رسیده ولی مسئله اینجاست که این مهاجم ۳۱ ساله انتخاب کادرفنی نبوده و علی خطیر شخصا برای جذب وی اقدام کرده است.

این اتفاق یکی از مواردی است که سبب شده تا اختلافات میان مدیرعامل و سرمربی رسانه‌ای شود و حتی جواد نکونام در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت نیز به این موضوع اشاره کرد و گفت: واقعیتش خبری در این باره ندارم. اگر بازیکنی موردتأیید من بود و درخواستش را داده بودم، اطلاعات کافی می‌دادم. بازیکن را نمی‌شناسم و چیزی که در موردش اطلاعی ندارم، نمی‌توانم صحبت کنم.

1909634

با این حال، پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نشان می‌دهد که رانجلو یانگا چند روزی است که در ایران به سر می‌برد و جواد نکونام به مدیریت باشگاه اعلام کرده بازیکنان خارجی که مدنظر خودش بوده، در برنامه‌های تاکتیکی او جای دارند و از آنجایی که شناختی روی مهاجم سابق کلوژ رومانی ندارد، نمی‌تواند تضمین دهد که جذب این بازیکن به سود استقلال خواهد بود.

قرار است در نشستی که بین علی خطیر و جواد نکونام برگزار می‌شود، تکلیف رانجلو یانگا حداکثر تا فردا مشخص شود. سرمربی استقلال به دنبال جذب بازیکن خارجی مدنظر خود است و قرار است در جلسه‌ای با حضور دیگر اعضای کادر فنی و با بررسی وضعیت یانگا، درخصوص او تصمیم گیری کند.

1909635

چنانچه نکونام همچنان تمایلی به جذب این مهاجم هلندی الاصل نداشته باشد، یانگا فردا شب ایران را ترک خواهد کرد و پروژه حضور او در استقلال بسته خواهد شد. این مسئله به خروجی نشست سرمربی و مدیرعامل آبی پوشان بستگی دارد ولی پیگیری‌ها نشان می‌دهد که نکو همچنان خواستار جذب بازیکن خارجی مدنظر خودش است که در برنامه‌های تاکتیکی او جای دارد.

درباره رانجلو یانگا نیز باید گفت که او متولد هلند بوده ولی اکنون همبازی یورگن لوکادیا در تیم ملی کوراسائو است. این بازیکن ۱۹۲ سانتی متری فصل گذشته برای کلوژ رومانی به میدان رفت و در ۴۷ مسابقه موفق به زدن دوازده گل شد و ۲ بار نیز پاس گل داد. او که سابقه بازی در ۱۰ تیم مختلف را در کارنامه دارد، برای رده‌های پایه تیم ملی هلند نیز بازی کرده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.