تاریخ انتشار : جمعه 21 مهر 1402 - 7:04
کد خبر : 140679

درخشان: وقتی دوستان صددرصد پول‌شان را گرفته‌اند، فسخ قرارداد معنی ندارد

درخشان: وقتی دوستان صددرصد پول‌شان را گرفته‌اند، فسخ قرارداد معنی ندارد

آرمان شرق-گروه ورزش:مدیرعامل باشگاه می‌گوید صددرصد قرارداد فصل گذشته را گرفته‌اند، دیگر  صحبت از فسخ قرارداد معنی ندارد. این اتفاقات و مسائل باعث می‌شود تیم و بازیکنان تمرکزشان را از دست بدهند. ما هم زمانی که فوتبال بازی می‌کردیم مشکلات مالی وجود داشت ولی همه چیز را معطوف به پول و قرارداد نمی‌کردیم. این درست نیست که فکر و ذهن هوادار را با مطرح کردن چنین مسائلی خراب کنیم.

درخشان: وقتی دوستان صددرصد پول‌شان را گرفته‌اند، فسخ قرارداد معنی ندارد

درخشان: وقتی دوستان صددرصد پول‌شان را گرفته‌اند، فسخ قرارداد معنی ندارد/ تیم ملی در اردن وقتش را هدر می‌دهد

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص تیم ملی و حضور برخی بازیکنان جوان در اردو، اظهار داشت: انتخاب نفرات در هر تیمی سلیقه‌ای است و همه ما باید به نظر سرمربی تیم ملی احترام بگذاریم. قلعه‌نویی و دستیارانش بازی‌های لیگ و حتی نمایندگان ایران در آسیا را هم زیر نظر داشتند و براساس تفکرات کادرفنی و آمادگی بازیکنان، لیست تیم ملی اعلام شده است. هر زمان که لیست نفرات تیم ملی اعلام می‌شود ممکن است یکسری از بازیکنان غایب باشند، اما باید به نظرات سرمربی احترام بگذاریم.

وی در واکنش به این موضوع که بعد از برگزاری یک هفته از لیگ باز هم با تعطیلی لیگ روبه‌رو هستیم، گفت: تعطیلی لیگ برتر خیلی بد است، در چنین شرایطی بازیکنان از آمادگی لازم خارج می‌شوند. تیم‌ها در طول فصل باید چند بار بدنسازی کنند و این موضوع باعث می‌شود شاهد مصدومیت‌های زیادی باشیم. در این شرایط هم تیم ملی و هم باشگاه‌ها ضربه می‌خورند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در ادامه در خصوص پیروزی سرخپوشان مقابل گل‌گهر گفت: بعد از ۲ بازی در لیگ قهرمانان، پرسپولیس به لیگ برتر برگشت و با استفاده از تجربه‌اش توانست گل‌گهر را شکست دهد و ۳ امتیاز حیاتی را کسب کند، درست است که  این بازی با اتفاقاتی همراه شد اما نباید از این موضوع غافل شویم که پرسپولیس روزهای سختی را پیش‌رو دارد و کسب ۳ امتیاز از هر چیزی برای این تیم مهم‌تر است.

وی درباره شایعه فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی و حاشیه‌هایی که از روز گذشته به وجود آمده است، تصریح کرد: حاشیه پدر فوتبال ما را درآورده و تنها مختص پرسپولیس نیست. همه از اول فصل درگیر این هستند که ببینند چه کسی بالای سقف است و چه کسی پایین آن! تیم امید از مرحله مقدماتی المپیک حذف شد، تیم جوانان ما حذف می‌شود و شرایط تیم ملی بزرگسالان هم به این شکل است و آماده‌سازی خیلی خوبی نداریم. هیچ‌کس نمی‌پرسد چرا این نتایج به دست آمده است و دلیل آن را جویا نمی‌شود و همه به فکر شکایت از هم هستند. پرسپولیس هم جزیی از این فوتبال است، مدیرعامل باشگاه می‌گوید صددرصد قرارداد فصل گذشته را گرفته‌اند، دیگر  صحبت از فسخ قرارداد معنی ندارد. این اتفاقات و مسائل باعث می‌شود تیم و بازیکنان تمرکزشان را از دست بدهند. ما هم زمانی که فوتبال بازی می‌کردیم مشکلات مالی وجود داشت ولی همه چیز را معطوف به پول و قرارداد نمی‌کردیم. این درست نیست که فکر و ذهن هوادار را با مطرح کردن چنین مسائلی خراب کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.