تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 0:58
کد خبر : 135114

درآمد ۱۲۷ میلیاردی یک دلال فوتبال!

درآمد ۱۲۷ میلیاردی یک دلال فوتبال!

آرمان شرق-گروه ورزش:باید هزینه‌ها کنترل شود. خود شما گفتید بازیکن خارجی بی‌کیفیت می‌آید یا آپشن آن بازیکن ۱۰ برابر قراردادش است. ما این تصمیم را گرفتیم، بعد می‌آیند به جمع‌بندی اعتراض می‌کنند. معلوم است دلالی که میلیاردها تومان سود داشته، راحت نمی‌نشیند و به همه فشار می‌آورد. به‌طور مثال یک دلال ۱۲۷ میلیارد تومان درآمد داشته است!

درآمد ۱۲۷ میلیاردی یک دلال فوتبال!

دنیای اقتصاد: مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در همایش داوران و کمک داوران فوتبال که از صبح دیروز در آکادمی ملی المپیک آغاز شده، در مورد مسائل مختلف فوتبال ایران حرف زد.
تاج گفت: «بحث سقف قراردادها یک تحول است و طبیعی است یک‌سری هم مقاومت می‌کنند. یکسری گفتند وارد این ماجرا شدی، تو را می‌زنند. ممکن است اینها رسانه و تیم و آدم داشته باشند. وقتی درآمد کم است نخستین کار این است که کنترل را هزینه کنیم. خب ما این کار را کردیم. وقتی هر باشگاهی می‌گوید ما ضرر کردیم و ۶ باشگاه ما با اغماض مجوز حرفه‌ای گرفتند، باید هزینه‌ها کنترل شود. خود شما گفتید بازیکن خارجی بی‌کیفیت می‌آید یا آپشن آن بازیکن ۱۰ برابر قراردادش است. ما این تصمیم را گرفتیم، بعد می‌آیند به جمع‌بندی اعتراض می‌کنند. معلوم است دلالی که میلیاردها تومان سود داشته، راحت نمی‌نشیند و به همه فشار می‌آورد. به‌طور مثال یک دلال ۱۲۷ میلیارد تومان درآمد داشته است!»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.