تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مرداد 1402 - 7:20
کد خبر : 136836

“خلیفه کولیبالی” مهاجم خارجی مدنظر پرسپولیس

“خلیفه کولیبالی” مهاجم خارجی مدنظر پرسپولیس

آرمان شرق-گروه ورزش:یک منبع آگاه اطلاع داد که گزینه مد نظر یحیی برای مهاجم نوک مشخص شده است. نام این بازیکن خلیفه کولیبالی اهال کشور مالی است. کولیبالی مهاجم ۳۱ ساله و ۱۹۷ سانتی متری است.

“خلیفه کولیبالی” مهاجم خارجی مدنظر پرسپولیس

نام مهاجم خارجی مدنظر پرسپولیس فاش شد:

باشگاه پرسپولیس در پست مهاجم نوک به دنبال یک گزینه خارجی اهل مالی رفته است.

به گزارش اعتمادآنلاین، در حالی که یک هفته از آغاز لیگ گذشته، یحیی گل محمدی هنوز در پست مهاجم نوک نیاز به یک بازیکن دارد. سرخ ها در هفته های گذشته تلاش زیادی برای به خدمت گرفتن شهریار مغانلو کردند اما به در بسته خوردند و در نهایت به این نتیجه رسیدند که سراغ گزینه خارجی بروند.

یک منبع آگاه اطلاع داد که گزینه مد نظر یحیی برای مهاجم نوک مشخص شده است. نام این بازیکن خلیفه کولیبالی اهال کشور مالی است. کولیبالی مهاجم ۳۱ ساله و ۱۹۷ سانتی متری است.

در سوابق این مهاجم بازی در پاری سن ژرمن بی، شارلوا بلژیک، خنت بلژیک و نانت فرانسه دیده می شود. او در فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ در تیم ستاره سرخ بلگراد بازی کرده و آمار بسیار ضعیفی از خود به جا گذاشته است. او در طول فصل گذشته تنها در ۷ بازی به میدان رفته و یک گل هم به ثمر رسانده است. قیمت این بازیکن در سایت ترنسفرمارکت ۷۰۰ هزار یورو عنوان شده و در حال حاضر بدون تیم است.

بهترین آمار کولیبالی از سال ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ بوده که در نانت فرانسه در ۹۹ بازی ۲۱ گل به ثمر رسانده است. یعنی به طور متوسط در هر ۵ بازی یک گل!

این مهاجم سابق پوشیدن پیراهن تیم ملی مالی را هم در کارنامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.