حسین خبیری، عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درخصوص وضعیت ادامه همکاری با یحیی گل محمدی و باشگاه صحبت کرد.

حسین خبیری، عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس با انتشار یک استوری اینستاگرامی اعلام کرد تمام تلاشش را برای منصرف کردن یحیی گل‌محمدی از استعفا به کار خواهد بست.

خبیری در صفحه شخصی خود نوشت:

سلام و ارادت خدمت همه پرسپولیسی‌های عزیز. خیلی از هوادارای عزیز و کانال‌های پرسپولیسی که این‌روزها دغدغه پرسپولیس رو دارن، پیامی رو بصورت مشترک منتشر و برای این حقیر ارسال کردن. وظیفه بنده و همه اون عزیزانی که افتخار مسئولیت خدمت به پرسپولیس رو بدست آوردیم پاسخگویی و توجه به دغدغه هوادارای عزیز هست. اما توضیحات بنده: اول اینکه من طرف هوادار عزیز نیستم، بلکه خودم یه هوادار متعصب و کوچیک همه هوادارای عزیزمون هستم و بهش افتخار می‌کنم.

دوم این که خودم شخصا و قلبا هنوز دارم تلاش می‌کنم که آقا یحیی از تصمیمش صرف‌نظر کنه و با پرسپولیس ادامه بده و اگر حتی یک درصد هم شانسی برای موندن سرمربی محبوب و پر افتخارمون وجود داشته باشه، قول می‌دم با همه توانم اون یک درصد رو با حمایت و به همراه بقیه دوستان و مدیران باشگاه و هواداران عزیز دنبال کنم.

اما مسئله مهم و مطالبه شما عزیزان: قطعا هر تصمیم و اتفاقی که منجر به سربلندی و موفقیت پرسپولیس و رضایت هواداران عزیز باشه پیگیری و دنبال می‌کنم مطمئن باشین برای حقیر و مدیران و همه دلسوزان پرسپولیس فقط و فقط منافع پرسپولیس و سربلندی هواداران عزیز مهم و اولویت قطعی داره و هر تصمیمی غیر از این قابل قبول نیست.