تاریخ انتشار : دوشنبه 21 آبان 1397 - 20:05
کد خبر : 47593

خانه مدونا در لندن اجاره داده می‌شود/ تصاویر

خانه مدونا در لندن اجاره داده می‌شود/ تصاویر

آرمان شرق: مدونا، سوپراستار دنیای موسیقی که شش ملک مجلل در لندن را به یک باره خریداری کرده اخیرا یکی از خانه های خود واقع در پایتخت بریتانیا را برای اجاره دادن به گردشگران عرضه کرده است. به گزارش آرمان شرق، این خانه زیبا که در حوالی کنسینگتون جنوبی قرار گرفته است، زمانی در اختیار

آرمان شرق: مدونا، سوپراستار دنیای موسیقی که شش ملک مجلل در لندن را به یک باره خریداری کرده اخیرا یکی از خانه های خود واقع در پایتخت بریتانیا را برای اجاره دادن به گردشگران عرضه کرده است.

به گزارش آرمان شرق، این خانه زیبا که در حوالی کنسینگتون جنوبی قرار گرفته است، زمانی در اختیار گای ریچی (کارگردان فیلم های هالیوودی و همسر سابق مدونا) بود. این زوج از سال ۱۹۹۹ تا سال ۲۰۰۳ در این خانه زندگی می کردند.

خانه سابق مدونا دارای یک هال با فضای باز و روشن، یک آشپزخانه، دو اتاق خواب دوخوابه و دو سرویس بهداشتی است. همان طور که انتظار می رود، ارتفاع بلند سقف این خانه آن را به یک آپارتمان شیک در شهر لندن تبدیل می کند. از مهمترین ویژگی های دیگر این آپارتمان می توان به کتابخانه ساده و جذاب، یک دست مبلمان شش نفره، آشپزخانه ای با طرح کروم و چندین فرش قدیمی و نام ونشان دار اشاره کرد.

حتی یک پیانو در گوشه ای از آپارتمان قرار گرفته است که شاید مدونا به کسی اجازه استفاده از آن را ندهد. همچنین خانه فضای کافی در اختیار شما قرار می دهد تا خود و مهمانانتان را به سبک مدونا سرگرم کنید.

هرچند مدونا بارها خود را یک زن مادی معرفی کرده است، ولی این خانه آنقدری که از شخصیت او انتظار داریم دارای وسایل تجملاتی و نفیس نیست. در این خانه هیچ اثری از استخر مسقف یا کمدهای لباسی که می توان داخل آنها راه رفت پیدا نخواهید کرد.

 اجاره خانه مدونا با قیمت پایه ۵۰۰ دلار به ازای هر شب شروع می شود و تا ۹۷۰ دلار ادامه پیدا می کند. حداقل زمان برای اجاره آپارتمان مدونا چهار شب است و حداکثر شش نفر می توانند در آن اقامت داشته باشند.
طرفداران تیزبین فیلم های هالیوودی احتمالا پس از ورود به این خانه شوکه شوند. آنها با کمی تامل ممکن است فضای داخلی این خانه را بشناسند؛ چراکه بخش هایی از فیلم ریچی با نام “Layer Cake” در سال ۲۰۰۴ در این آپارتمان فیلم برداری شده است.

آپارتمان مدونا آپارتمان مدونا2آپارتمان مدونا3

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.