تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آبان 1397 - 21:26
کد خبر : 46337

حمله مجدد پمپئو به ایران

حمله مجدد پمپئو به ایران

آرمان شرق: وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای به تکرار مواضع ضد ایرانی خود درباره ایران پرداخت. به گزارش آرمان شرق به نقل از مهر، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با رادیو فاکس‌نیوز درباره مسائل کنونی در روابط کشورش با ایران مدعی شد: در آستانه بازاِعمال تحریم های واشنگتن علیه ایران هستیم. دیروز

آرمان شرق: وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه ای به تکرار مواضع ضد ایرانی خود درباره ایران پرداخت.

به گزارش آرمان شرق به نقل از مهر، «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با رادیو فاکس‌نیوز درباره مسائل کنونی در روابط کشورش با ایران مدعی شد: در آستانه بازاِعمال تحریم های واشنگتن علیه ایران هستیم. دیروز نیز دانمارک از طرح ایران … در این کشور خبر داده بود. این کشور بزرگ ترین حامی تروریسم در جهان است.

وزیر خارجه آمریکا ادعا کرد: تلاش ما این است که آنها را برای تغییر در رفتارشان مجاب کنیم… ما به اروپائی ها برای جلوگیری از رفتارهای ایران مثلاً در دانمارک به اروپائی های پیشنهاد کمک داده ایم.

وی در ادامه درباره برجام نیز گفت: تا کنون انگلیس و اتحادیه اروپا با اتخاذ مواضعی متفاوت با ما در این توافق مانده اند. دلایل خود را درباره مواضعمان در این باره را با اروپائی ها در میان می گذاریم… چالش برجام این بود که برنامه موشکی ایران را مورد توجه قرار نمی داد… در برجام به اقدامات ایران در سوریه، عراق و نقاط دیگر در خاورمیانه پرداخته نشده بود.

«مایک پمپئو» با نقض سخنان پیشین ترامپ افزود: هیچ نشانه ای از تغییر در رفتار ایران مشاهده نشده است. هیچ نشانه.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.