تاریخ انتشار : یکشنبه 8 بهمن 1402 - 10:49
کد خبر : 147697

«حسن روحانی» اعتراض می‌کند؟

«حسن روحانی» اعتراض می‌کند؟

آرمان شرق-گروه سیاست:با توجه به این موضوع که او حضورش را در راستای افزایش مشارکت و … بیان کرده است این سوال به وجود می‌آید که آیا او تصمیمی برای اعتراض به این ردصلاحیت دارد؟ باوجود اینکه او همواره به قانون و حضور در رویدادهای انتخابی تاکید دارد انتظار می‌رود تا زمان پایان اعتراض تحرکی از خود نشان دهد تا اینکه مشاهده کنیم در آینده چه خواهد شد.

«حسن روحانی» اعتراض می‌کند؟

آرمان امروز: خبر ردصلاحیت «حسن روحانی» رییس جمهوری پیشین در رقابت‌های انتخاباتی مجلس خبرگان واکنش‌های بسیاری به همراه داشت. او در بیانیه‌ای که در اعتراض به رد صلاحیت خود صادر کرده است نوشت: «علیرغم فضای سرد مشارکت عمومی در انتخابات پیش‌رو، اینجانب با اعتقاد عمیق به نقش انتخابات آزاد، رقابتی و متکی به آراء مردم در ایجاد تحول در جامعه و با توجه به اهمیت مجلس خبرگان در تعیین سرنوشت کشور و تأکید مکرر رهبری معظم انقلاب اسلامی بر برگزاری انتخابات سالم، رقابتی و همراه با سلامت و مشارکت عمومی، پس از مشورت با بزرگان و اهل نظر برای نامزدی در انتخابات مجلس خبرگان ثبت‌نام نمودم، به امید آنکه بتوانم در این شرایط حساس تاریخی به وظیفه دینی و ملی خود عمل کنم.»

با توجه به این موضوع که او حضورش را در راستای افزایش مشارکت و … بیان کرده است این سوال به وجود می‌آید که آیا او تصمیمی برای اعتراض به این ردصلاحیت دارد؟ باوجود اینکه او همواره به قانون و حضور در رویدادهای انتخابی تاکید دارد انتظار می‌رود تا زمان پایان اعتراض تحرکی از خود نشان دهد تا اینکه مشاهده کنیم در آینده چه خواهد شد.

طبق اعلام شورای نگهبان اگر داوطلبی نسبت به بررسی نتایج، اعتراضی داشته باشد، بر اساس قانون می‌تواند از روز ۶ تا ۸ بهمن ماه سال جاری به مدت سه روز اعتراض خود را اعلام و شورای نگهبان نیز ۱۰ روز یعنی از ۹ تا ۱۸ بهمن فرصت رسیدگی به این اعتراضات را خواهد داشت.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.