تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 23:32
کد خبر : 146257

جلسه ۷ دقیقه‌ای برای تعیین تکلیف پرسپولیس!

جلسه ۷ دقیقه‌ای برای تعیین تکلیف پرسپولیس!

آرمان شرق-گروه ورزش:جلسه یحیی گل‌محمدی و رضا درویش تنها ۷ دقیقه به طول انجامید تا یکی از سرنوشت‌سازترین جلسات این باشگاه در سال‌های اخیر، به صورت فشرده برگزار شود. در این جلسه، درویش به سرمربی تیمش می‌گوید که برای تصمیم‌گیری چند روز بیشتر فکر کند اما گل‌محمدی اعلام کرده که تصمیمش را گرفته و دیگر قصد بازگشت ندارد.

جلسه ۷ دقیقه‌ای برای تعیین تکلیف پرسپولیس!

در جلسه مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس چه گذشت؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، با تساوی پرسپولیس مقابل مس رفسنجان، آتشی که زیر خاکستر بود شعله‌ور شد و یحیی گل‌محمدی سرمربی این تیم در نشست خبری از سمت خود استعفا کرد تا هفتمین کناره‌گیری خود در ۴ سال اخیر را انجام داده باشد. گل‌محمدی با تاکید بر اینکه این بار استعفایش جدی است اعلام کرده که روز یکشنبه مدیر برنامه‌های او با حضور در باشگاه، اقدام به اقاله قرارداد با پرسپولیس می‌کند تا اتفاقات جدیدی پیش روی پرسپولیس باشد.

با این همه اعضای هیات مدیره پرسپولیس و رضا درویش حداقل در ظاهر تلاش کردند تا گل‌محمدی را از استعفا منصرف کنند که به نظر می‌رسد هنوز موفق به این کار نشده‌اند! حتی برخی از اعضای هیات مدیره در مصاحبه‌هایی خواهان این شدند تا گل‌محمدی از تصمیمش صرف نظر کرده و در پرسپولیس بماند. با این وجود رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس اما در مصاحبه‌ای که مقابل ساختمان باشگاه انجام داد از ماندن گل‌محمدی خیلی مطمئن صحبت نکرد تا شایعات به بالاترین حد خود برسد. جنگ سردی که ماه‌ها بین گل‌محمدی و درویش به وجود آمده بود و این دو بارها علیه یکدیگر در مصاحبه‌ها موضع گرفته بودند حالا علنی‌تر از هر زمانی است که بتواند آن را تکذیب کرد.

رابطه درویش و گل‌محمدی همچنان شکرآب است؟

گل‌محمدی و درویش در چند ماه اخیر با یکدیگر اختلافات زیادی پیدا کردند به طوری که سرمربی پرسپولیس در اینستاگرام مدیرعامل باشگاهش را آنفالو کرد تا جنگ بین این دو نفر علنی شود. این اختلافات البته از همان زمانی که درویش مدیرعامل پرسپولیس شد به وجود آمد تا رابطه این دو نفر هیچ گاه حسنه نشود. در این باره شنیدیم اختلافات این ۲ نفر یکی از دلایلی است که گل‌محمدی به خاطر آن استعفا داده است. البته از آنجایی که درویش حداقل تا واگذاری بخشی از سهام پرسپولیس در فرابورس در این باشگاه حضور خواهد داشت پس می‌توان نتیجه گرفت مغلوبه این جنگ تمام عیار، یحیی گل‌محمدی باشد.

جلسه ۷ دقیقه‌ای برای تعیین تکلیف پرسپولیس!

جلسه یحیی گل‌محمدی و رضا درویش تنها ۷ دقیقه به طول انجامید تا یکی از سرنوشت‌سازترین جلسات این باشگاه در سال‌های اخیر، به صورت فشرده برگزار شود. در این جلسه، درویش به سرمربی تیمش می‌گوید که برای تصمیم‌گیری چند روز بیشتر فکر کند اما گل‌محمدی اعلام کرده که تصمیمش را گرفته و دیگر قصد بازگشت ندارد. در ادامه اما درویش که حداقل برای حفظ ظاهر در تلاش بوده تا گل‌محمدی را منصرف کند به او می‌گوید که چند روز بیشتر فکر کند و بعد تصمیم بگیرد اما گل‌محمدی به مدیرعامل باشگاهش می‌گوید که او تصمیمش را گرفته و بهتر است باشگاه برای ماندن او وقت را تلف نکرده و به دنبال سرمربی جدید باشند! سرمربی پرسپولیس به مدیرعامل باشگاه می‌گوید که از شرایط فعلی خسته است و نیاز به استراحت دارد. برای همین دیگر قصد ماندن در پرسپولیس را ندارد و بهتر است به جای اتلاف وقت، گزینه جدید را انتخاب کنند.

تصویر پرسپولیسِ بدون یحیی!

در صورتی که گل‌محمدی روی تصمیمش بماند و برخلاف ۶ استعفای قبلی، دوباره به تمرینات برنگردد، پرسپولیس بعد از حدودا ۴۹ ماه تغییر در کادرفنی‌اش را تجربه خواهد کرد. گل‌محمدی که در یک برکناری عجیب، به جای کالدرون به پرسپولیس آمد با این تیم چند قهرمانی در لیگ برتر، جام حذفی، سوپر جام و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا را جشن گرفت اما همیشه زیر سایه بود! سایه حضور برانکو، موفقیت تیم برانکو، بازیکنان برانکو و … از جملات مواردی بودند که او همیشه سنگینی آن کلمات را احساس می‌کرد.

حالا گل‌محمدی در آستانه درب خروج باشگاه پرسپولیس قرار دارد. اینکه از تصمیمش پشیمان شود یا روی آن پافشاری کند، حداقل چیزی را در شرایط فعلی عوض نخواهد کرد؛ او محبوب به پرسپولیس آمد اما در شرایط فعلی شاید خودش بهتر از هر کسی بداند که چه روزگاری متناقضی را پشت سر گذاشت؛ از تشویق‌های ایسلندی و امپراطور خطاب شدن تا مورد هدف قرار گرفتن توسط بطری آب در یک روز سرد پاییزی! یک تراژدی تلخ برای رویایی که درست تعبیر نشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.