تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1402 - 14:02
کد خبر : 132381

پاسخ AFC به استقلال، نامه‌ای که فاش نشد!

پاسخ AFC به استقلال، نامه‌ای که فاش نشد!

آرمان شرق-گروه ورزش:کنفدراسیون فوتبال آسیا به زودی اسامی تیم‌های شرکت کننده در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا را منتشر می‌کند که به طور حتم نام استقلال در میان آنها نخواهد بود.

پاسخ AFC به استقلال، نامه‌ای که فاش نشد!

پاسخ AFC به استقلال، نامه‌ای که فاش نشد

به گزارش “ورزش سه”، استقلال از کمیته صدور مجوز حرفه.ای فدراسیون فوتبال ایران و کمیته‌ی استیناف موفق به دریافت مجوز حرفه‌ای نشده است و به همین دلیل در مسابقات پیش روی لیگ قهرمانان آسیا حضور نخواهد داشت. استقلال در فصل ماقبل هم با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا نتوانسته بود، در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند. این بار دلیل اصلی این است، استقلال نتوانست در فورجه تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا بدهی.های داخلی و خارجی را پرداخت کند.

استقلال پیش از اینکه به آرای صادره از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای فدراسیون فوتبال ایران و همچنین کمیته استیناف معترض شود، نامه‌ای را در زمان مدیریت علی فتح الله زاده برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرد و در این نامه خواهان دریافت مهلت بیشتر برای پرداخت بدهی‌های داخلی و خارجی شد. در این نامه باشگاه استقلال به تعطیلات نوروز در ایران و هم چنین مشکلات در جابجایی پول و… اشاره کرد و البته درخواست کرد، این مهلت برای همه تیم‌های بدهکار در سطح آسیا در نظر گرفته شود که کنفدراسیون فوتبال آسیا به این درخواست پاسخ منفی داد و حتی گفت؛ استقلال برای تسویه حساب با استرماچونی بیش از مهلت تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت داشت و باید چند فصل قبل این بدهی را پرداخت می‌کرده است.

با این حساب ادله‌ی باشگاه استقلال برای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا قابل قبول نخواهد بود و بعید است شکایت به دادگاه بین‌المللی ورزش هم نتیجه‌ای برای باشگاه استقلال داشته باشد. شاید باشگاه استقلال بخواهد مشکلات در انتقال پول را ملاک قرار دهد اما باشگاه پرسپولیس هم در شرایط مشابه پرونده رادو را بست.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.