در آستانه بازی پرسپولیس – النصر جلسه ستاد بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا در مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

جلسه ستاد مسابقات لیگ قهرمانان آسیا درمورد فراهم آوردن شرایط بهتر برای برگزاری این رقابت‌ها و میزبانی نمایندگان کشورمان از حریفان آسیایی برگزار شد.

در این جلسه مهدی تاج(رئیس فدراسیون) محمد پولادگر(معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان) مهدی محمد نبی(نایب رئیس اول فدراسیون) منصور قنبرزاده(نایب رئیس دوم فدراسیون) محمدرضا کشوری‌فرد(سرپرست سازمان لیگ) رضا درویش(مدیرعامل پرسپولیس) صادق درودگر(مدیرعامل نساجی) علی تارقلی‌زاده(سرپرست دپارتمان بین‌الملل) سهیل مهدی (مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ) مسئولان شورای تامین و یگان ویژه حضور داشتند.

مسایلی چون استقبال از تیم میهمان و گروه اعزامی کنفدراسیون اعم از ناظر و مسوول مسابقه، داوران و افسران، شرایط ورزشگاه محل تمرین و برگزاری مسابقه و دیگر موارد در این نشست مطرح شد.

گفتنی است پرسپولیس از ساعت ۲۱:۳۰ روز بیست‌وهشتم شهریور در چارچوب هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی میزبان النصر عربستان است. برای این بازی ستارگان تیم عربستانی نظیر رونالدو و سادیو مانه به ایران خواهند آمد.

دو ورزشگاه ایران تا شنبه مجهز به VAR می‌شوند

زمان نصب VAR در دو ورزشگاه آزادی و نقش جهان مشخص شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ قرار است شنبه هفته آینده، مسئولان AFC برای نصب دستگاه VAR به ایران بیایند و مقدمات نصب این دستگاه را در دو ورزشگاه آزادی و نقش جهان فراهم کنند.

همچنین به دلیل میزبانی پرسپولیس و نساجی در ورزشگاه آزادی و سپاهان در نقش جهان، تنها این دو ورزشگاه مجهز به سیستم VAR می‌شوند و فعلا خبری از VAR در استادیوم‌های دیگر نیست.