یک ترکیب باورنکردنی از پرسپولیس مقابل پیکان

به گزارش “ورزش سه”، در اردوگاه پرسپولیس اما ماجرای مصدومیت تنها به مرتضی پورعلی گنجی ختم نمی‌شود و این تیم اکنون میلاد سرلک و وحید امیری را به صورت قطعی به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل پیکان در اختیار نخواهد داشت و وضعیت امید عالیشاه و مهدی ترابی نیز همچنان نامشخص است و آنها طی ساعات آتی باید تست نهایی را زیر نظر پزشک دنبال کرده و وضعیت آنها مشخص شود. هرچند یحیی گل محمدی در دیدار مقابل گل گهر سیرجان یاسین سلمانی را نیز به دلیل مصدومیت رباط صلیبی از دست داد تا اردوگاه او از حضور ستاره‌ها خالی‌تر شود.

اما موضوع نگران کننده دیگر برای یحیی گل محمدی خستگی نفرات ملی‌پوش این تیم است؛ محمدحسین کنعانی زادگان و علیرضا بیرانوند نیز شب گذشته در فینال جام اردن برابر قطر قرار گرفتند و امروز ظهر به تهران بازگشتند تا ریکاوری مناسبی را پشت سر نگذاشته و کار سختی برای همراهی تیم پیش رو داشته باشند.

اگر بدبینانه بخواهیم به وضعیت پرسپولیس نگاه کنیم، یحیی گل محمدی برای چینش نفرات کنونی خود که دست به تیم امید هم زده و چندین بازیکن رده پایه را در این بازی به اردوی تیمش فراخوانده با حضور این نفرات همراه خواهد بود:

یحیی در صورتی که نخواهد از علیرضا بیرانوند در ترکیب اصلی سود ببرد، در لیست خود امیر رضا رفیعی و مهرشاد اسدی بی‌تجربه و جوان را در اختیار دارد.

علی نعمتی برای حضور در دفاع چپ و با غیبت مرتضی پورعلی گنجی، این تیم اکنون گئورگی گولسیانی را در اختیار دارد. محمدحسین کنعانی زادگان نیز شب گذشته حدود ۴۵ دقیقه برای تیم ملی به میدان رفت و با دو گلی که برابر قطر و کارلوس کی روش به ثمر رساند، از بالاترین انگیزه برخوردار است. اما در صورتی که یحیی نخواهد به این مدافع ملی‌پوش فشار بیاورد، می‌تواند از وحدت حنانوف سود ببرد. این بازیکن هم البته به تازگی از اردوی تیم ملی تاجیکستان بازگشته است تا شاید احتمالا یحیی گل محمدی نیم نگاهی به فرشاد فرجی داشته باشد. دانیال اسماعیلی‌فر نیز قادر است در سمت راست دفاعی برای سرخپوشان مقابل پیکان به میدان برود.

در خط میانی اوضاع برای پرسپولیس‌ بدتر است؛ وحید امیری، مهدی ترابی، امید عالیشاه و میلاد سرلک به همراه یاسین سلمانی مصدومان پرتعداد پرسپولیس در این خط هستند که کار را کاملا برای یحیی گل محمدی سخت کرده‌اند.

با این شرایط یحیی گل محمدی بازیکنانی که در اختیار دارند به این شرح هستند: سعید صادقی، سروش رفیعی، سینا اسدبیگی، مسعود ریگی به عنوان نفرات قابل اعتنای پرسپولیس در اختیار یحیی گل محمدی هستند. به این نفرات باید محمد عمری را نیز اضافه کرد و در نهایت برای فاز تهاجمی نیز سرمربی سرخ‌ها شهاب زاهدی را به عنوان مهاجم در اختیار دارد و نبیل باهویی نیز بعد از چندین روز تمرین در کنار بازیکنان این تیم به نظر می‌رسد از آمادگی نسبی برای همراهی تیم برخوردار باشد.

1939958

🔻با در نظر گرفتن وضعیت بازیکنان پرسپولیس به این شکل در زمین قرار گیرند:
علیرضا بیرانوند (دروازه‌بان)
محمدحسین کنعانی زادگان – گئورگی گولسیانی (مدافعان میانی)
علی نعمتی
دانیال اسماعیلی‌فر
سینا اسدبیگی
مسعود ریگی
سروش رفیعی
سعید صادقی
محمد عمری
شهاب زاهدی

تیم فوتبال پرسپولیس، قصد دارد آخرین تمرین خود برای مصاف با پیکان را در قزوین به انجام برساند.

سرخپوشان ایران، امروز عازم قزوین محل برگزاری مسابقه با پیکان از رقابت‌های لیگ برتر خلیج‌فارس خواهند شد. کاروان پرسپولیس برای این که در ترافیک عصرهای چهارشنبه مسیر تهران به قزوین دچار مشکل نشود و زودتر عازم سفر گردد، تمرین پایانی خود را در قزوین برگزار  کرد.

سرخپوشان ایران،دیروز برای اعزام به قزوین جهت بازی با تیم پیکان، در هتل المپیک گرد هم آمد و بعد از صرف ناهار با اتوبوس راهی سفر شدند.

همچنین با توجه به زمان اعلامی برای بازگشت کاروان تیم ملی فوتبال کشورمان، هماهنگی‌ها به عمل آمده است تا بازیکنان پرسپولیس حاضر در اردوی تیم ملی با خودروی دیگری راهی قزوین و به کاروان تیم ملحق شوند.