تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 فروردین 1402 - 11:26
کد خبر : 128087

ترکیب پرسپولیس برابر مس کرمان

ترکیب پرسپولیس برابر مس کرمان

آرمان شرق-گروه ورزش:حضور ۱۰ بازیکن در اردوگاه سرخپوشان در خطر محرومیت، نگرانی بزرگی در آنان ایجاد کرده است و آنها امیدوارند بدون محرومیت در بازی مقابل مس کرمان موفق به کسب پیروزی شوند.

ترکیب پرسپولیس برابر مس کرمان

حضور ۱۰ بازیکن در اردوگاه سرخپوشان در خطر محرومیت، نگرانی بزرگی در آنان ایجاد کرده است و آنها امیدوارند بدون محرومیت در بازی مقابل مس کرمان موفق به کسب پیروزی شوند.

پرسپولیس اکنون در رده دوم جدول با یک امتیاز اختلاف با صدر قرار دارد و باید در بازی مقابل مس، عملکرد خود را بهبود بخشد. با این حال، بازیکنان و سرمربی با وجود اهمیت بازی مقابل مس، به دنبال آمادگی مناسب برای دربی با استقلال هستند، که به دلیل شرایط جدولی، یکی از حساس ترین و تعیین کننده بوده و برای آنها اولویت ویژه‌ای دارد.

پرسپولیس در شرایطی مقابل مس کرمان قرار خواهد گرفت که ۱۰ بازیکن این تیم در خطر محرومیت از دربی قرار دارند: سروش رفیعی، میلاد سرلک، وحدت هنانوف، سینا اسدبیگی، مهدی ترابی، گئورگی گولسیانی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری، محمد عمری و علی نعمتی ده بازیکنی هستند که با این شرایط رو به رو خواهند بود و در صورت دریافت کارت زرد در این بازی، در جدال دربی و مقابل استقلال غایب خواهند بود.

در این ترکیب، تنها بازیکن سمت چپ پرسپولیس، به دلیل دریافت کارت زرد، در خطر محرومیت است و یک تغییر عجیب و ناهماهنگ در ترکیب نیز می‌تواند صورت گیرد.

با این حال، تجربیات چندین فصل حضور در کنار یکدیگر و شناخت از نفرات کناری، بازیکنان را برای تلاش در بازی‌های اصلی ترکیب، آماده ساخته است. اما نباید فراموش کرد که تیم برای کسب پیروزی، نیاز به حضور کلی بازیکنان با سطح عملکرد بالایی دارد و تیم مقابل نیز با داشتن بازیکنان تجربه‌دار و باتجربه، به دنبال کسب پیروزی است.

ترکیب پرسپولیس در برابر مس کرمان:علیرضا بیراوند-علی نعمتی – فرشاد فرجی – مرتضی پورعلی گنجی – دانیال اسماعیلی فر-امید عالیشاه – کمال کامیابی نیا – سیامک نعمتی- سعید صادقی-مهدی عبدی – عیسی آل کثیر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.