پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به آسیب‌دیدگی به جا مانده برای علیرضا بیرانوند از اردوی تیم ملی، فردا و پس از تشکیل کمیسیون پزشکی، در ارتباط با آسیب‌دیدگی این بازیکن تصمیم‌گیری می‌شود.

دکتر علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با سایت باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: علیرضا بیرانوند با توجه به آسیب‌دیدگی در جریان اردوی تیم ملی، برای ام‌آر‌آی اعزام شد و با توجه به جواب تصویربرداری، پزشکان متخصص درباره روند درمان وی تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: علیرضا بیرانوند در جریان اردوی اخیر تیم ملی دچار آسیب در ناحیه مچ دست شد. با توجه به تشخیص پزشکی، پس از آن در جریان اردوی تیم ملی، تحت بررسی پاراکلینیکی قرار گرفت.

وی در بازگشت به تمرینات پرسپولیس همچنان به جهت احساس درد در ناحیه مچ دست ابراز ناراحتی داشت که به همین جهت برای تصویربرداری مجدد اعزام شد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به جواب ام‌آر‌آی، آسیب در ناحیه مچ مشاهده شده است. در این ارتباط فردا کمیسیون پزشکی برای او تشکیل می‌شود و پس از آن نتیجه را به اطلاع هواداران عزیز می‌رسانیم.

شوک به پرسپولیسی‌ها؛ بیرانوند حداقل ۳ هفته خانه‌نشین می‌شود؟

دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس از ناحیه مچ دست دچار آسیب‌دیدگی شده و احتمال دوری نسبتاً طولانی‌مدت او از میادین وجود دارد. ارزیابی‌های اولیه حکایت از شکستگی مچ دست بیرانوند دارد و در صورت تایید این مصدومیت، دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس باید خود را برای حداقل ۲ تا ۳ هفته دوری از میادین آماده کند و این اتفاق می‌تواند شوک بزرگی به پرسپولیسی‌ها باشد؛ به‌ویژه آنکه از ابتدای فصل، همواره بیرانوند دروازه‌بان شماره یک سرخ‌ها بوده و تنها در یک مسابقه او به دلیل ۴ اخطاره بودن در خط دروازه پرسپولیس حضور پیدا نکرد.

فوتبال ۳۶۰: دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس از ناحیه مچ دست دچار آسیب‌دیدگی شده و احتمال دوری نسبتاً طولانی‌مدت او از میادین وجود دارد.
سرخ‌پوشان پایتخت که سال ۱۴۰۲ را با برد مقابل پیکان تهران به پایان رساندند و فاصله ۳ امتیازی‌شان با استقلال صدرنشین را حفظ کردند، در حال گذراندن تمرینات آماده‌سازی خود را برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ بیست‌وسوم بعد از تعطیلات فیفادی هستند و آن‌ها در اولین مسابقه‌شان در سال ۱۴۰۳ باید روز نوزدهم فروردین‌ماه در سیرجان به مصاف گل‌گهر بروند. شاگردان اوسمار ویرا در روزهای گذشته یک بازی دوستانه برابر مس رفسنجان انجام دادند که در روز گلزنی فرشاد فرجی، بازی به سود سرخ‌ها به پایان رسید. نکته مهم این مسابقه، غیبت ستاره‌های ملی‌پوش پرسپولیس در ترکیب سرخ‌پوشان بود که آن‌ها به صورت اختصاصی تمرینات خود را دنبال کردند.
علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس و تیم ملی که در فیفادی اخیر در جدال دور رفت مقابل ترکمنستان در درون دروازه تیم ملی ایستاد و موفق به کلین‌شیت شد و در بازی برگشت روی نیمکت نشست تا حسین حسینی از خط دروازه تیم ملی حراست کند، در بازگشت به اردوی پرسپولیس فعلاً نتوانسته حضور پررنگی در تمرینات داشته باشد؛ چرا که او از ناحیه مچ دست دچار آسیب‌دیدگی شده و همین مسئله ستاره شماره یک سرخ‌ها را از تمرینات پرسپولیس دور کرده است.
سرخ‌ها و چالش شکستگی احتمالی مچ دست بیرو!
کادرپزشکی باشگاه پرسپولیس در روزهای گذشته اقدامات درمانی لازم را برای رفع مصدومیت ایجاد شده برای بیرانوند انجام داده و قرار است عکس‌برداری و معاینه مجدد دستِ او امشب انجام شود و تصمیم نهایی گرفته شود. ارزیابی‌های اولیه حکایت از شکستگی مچ دست بیرانوند دارد و در صورت تایید این مصدومیت، دروازه‌بان شماره یک پرسپولیس باید خود را برای حداقل ۲ تا ۳ هفته دوری از میادین آماده کند و این اتفاق می‌تواند شوک بزرگی به پرسپولیسی‌ها باشد؛ به‌ویژه آنکه از ابتدای فصل، همواره بیرانوند دروازه‌بان شماره یک سرخ‌ها بوده و تنها در یک مسابقه او به دلیل ۴ اخطاره بودن در خط دروازه پرسپولیس حضور پیدا نکرد.
آماده‌باش به رفیعی برای حضور در خط دروازه پرسپولیس
امیررضا رفیعی، دروازه‌بان جوان پرسپولیس که از آکادمی سرخ‌پوشان به تیم بزرگسالان رسیده، گزینه اصلی جانشینی بیرانوند است. او در فصل جاری و در جدال با ذوب‌آهن اصفهان، اولین حضورش در ترکیب پرسپولیس را تجربه کرد که موفق به‌ثبت کلین‌شیت شد اما اگر شدت مصدومیت بیرانوند تایید شود و او حداقل در ۳ هفته آتی دور از ترکیب پرسپولیس باشد، رفیعی باید خود را برای حراست از دروازه سرخ‌پوشان پایتخت برابر گل‌گهر سیرجان، ملوان بندرانزلی، صنعت‌نفت آبادان و البته آلومینیوم اراک آماده کند که بدون‌شک روزهای سختی در انتظار دروازه‌بان جوان سرخ‌پوشان خواهد بود. البته او در دیدار دوستانه اخیر پرسپولیس برابر مس رفسنجان آمادگی فنی بالایی را از خود نشان داد و نمایش دلگرم‌کننده‌ای برای کادرفنی و هواداران پرسپولیس داشت.
باشگاه پرسپولیس فعلاً واکنش رسمی به غیبت بیرانوند در تمرینات این تیم و مصدومیت ایجاد شده برای او ندارد و گفته می‌شود بعد از معاینات نهایی، امشب شرایط او رسماً مشخص خواهد شد. در این میان، احتمال گچ‌گرفتگی مچ دست بیرانوند هم مطرح شده که باید دید سرانجام سرنوشت این دروازه‌بان باتجربه به کجا خواهد رسید و آیا او در اولین بازی پرسپولیس در سال جدید می‌تواند در خط دروازه سرخ‌پوشان پایتخت بایستد یا بیرانوند باید حدود یک ماه دوری از ترکیب پرسپولیس را تحمل کند.