تاریخ انتشار : یکشنبه 22 بهمن 1402 - 23:05
کد خبر : 148465

برگزاری تمرین پرسپولیس بعد از کلاس آموزش داوری / بیرانوند و کنعانی از سه‌شنبه در تمرینات

برگزاری تمرین پرسپولیس بعد از کلاس آموزش داوری / بیرانوند و کنعانی از سه‌شنبه در تمرینات

آرمان شرق-گروه ورزش: وحدت هنانوف بعد از بازگشت از مرخصی برای حضور در تیم ملی کشورش، به دلیل مصدومیت جزیی که داشت، با تیم تمرین نکرد و در اختیار کادر پزشکی بود.مهدی ترابی هم به تمرینات تیم اضافه شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز با هماهنگی کادر فنی مرخصی داشتند.

برگزاری تمرین پرسپولیس بعد از کلاس آموزش داوری / بیرانوند و کنعانی از سه‌شنبه در تمرینات

برگزاری تمرین پرسپولیس بعد از کلاس آموزش داوری / اضافه شدن ترابی و تمرین اختصاصی هنانوف +تصاویر

تیم فوتبال پرسپولیس پس از یک روز استراحت، تمرینات خود را از امروز یکشنبه آغاز کرد.

سرخپوشان ایران بعد از یک روز استراحت، از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز برای حضور مجدد در مسابقات لیگ برتر و شروع نیم فصل دوم، به تمرینات خود بازگشتند.

پیش از شروع تمرین، کلاس آموزش داوری در راستای مباحث حرفه‌ای‌سازی و الزامات کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بازیکنان برگزار شد.

قرمزپوشان پس از کلاس داوری، در سالن بدنسازی حضور یافتند و با انجام حرکات کششی و نرمشی به مدت ۲۰ دقیقه بدن‌ها را گرم کردند. سپس وارد زمین چمن شده و به دو گروه تقسیم شدند. بازیکنان اصلی در بازی دوستانه مقابل آریوی اسلامشهر ریکاوری کردند و سایر بازیکنان در زمین چمن به مدت ۷۰ دقیقه زیر نظر کادر فنی تمرین کردند.

تمرین امروز شامل؛ حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین و فوتبال درون تیمی بود.

وحدت هنانوف بعد از بازگشت از مرخصی برای حضور در تیم ملی کشورش، به دلیل مصدومیت جزیی که داشت، با تیم تمرین نکرد و در اختیار کادر پزشکی بود.

مهدی ترابی هم به تمرینات تیم اضافه شد و در کنار سایر بازیکنان تمرین کرد. علیرضا بیرانوند و محمدحسین کنعانی‌زادگان نیز با هماهنگی کادر فنی مرخصی داشتند.

دلیل غیبت ملی پوشان در تمرین پرسپولیس

ملی پوشان پرسپولیس به دلیل اردوی طولانی مدت از تمرین پرسپولیس مرخصی گرفتند.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد: ملی‌پوشان پرسپولیس به دلیل آنکه بلافاصله بعد از بازی با مس رفسنجان به کمپ تیم ملی رفتند و ۳۵ روز در اردو بودند با هماهنگی با کادر فنی از سه‌شنبه به تمرینات برمی گردند.

در این میان مهدی ترابی که در قطر کمتر به میدان رفته بود، داوطلبانه زودتر به تمرینات بازگشت و بیرانوند و کنعانی نیز از سه‌شنبه در تمرین پرسپولیس حاضر می‌شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.