تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 دی 1402 - 5:59
کد خبر : 147066

تغییرات احتمالی ترکیب تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ

تغییرات احتمالی ترکیب تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ

آرمان شرق-گروه ورزش:ممکن است ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای بازی دوم در جام ملت‌های آسیا، دچار تغییر یا تغییراتی در مقایسه با پیکار برابر فلسطین شود. به گزارش فوتبال ۳۶۰، تیم ملی فوتبال ایران دومین بازی خود در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را جمعه‌شب برابر هنگ‌کنگ انجام می‌دهد.

تغییرات احتمالی ترکیب تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ

بازگشت رامین و سردار؟

شرق: ممکن است ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای بازی دوم در جام ملت‌های آسیا، دچار تغییر یا تغییراتی در مقایسه با پیکار برابر فلسطین شود. به گزارش فوتبال ۳۶۰، تیم ملی فوتبال ایران دومین بازی خود در هجدهمین دوره رقابت‌های جام ملت‌های آسیا را جمعه‌شب برابر هنگ‌کنگ انجام می‌دهد. این احتمالا آخرین دیدار نسبتا ساده تیم ملی در قطر خواهد بود که باید برگزار شود. ملی‌پوشان برای قطعی‌کردن صعودشان به مرحله بعد راهی جز غلبه بر تیم تحت هدایت یورن اندرسن ندارند. به نظر می‌رسد در این دیدار شاهد تغییراتی در ترکیب اصلی ایران باشیم که در این گزارش به آن می‌پردازیم.

سردار آزمون

شماره ۲۰ تیم ملی فوتبال ایران خیلی دیر به قطر رسید تا در اردو حاضر شود؛ به‌ همین‌ خاطر بود که جایی در بین ۱۱ بازیکن اصلی پیکار با فلسطین نداشت. با این حال از آغاز نیمه دوم امیر قلعه‌نویی او را وارد ترکیب کرد. سردار هم خیلی زود پایش به گل‌زنی باز شد تا با ۵۰ گل در کنار کریم باقری، دومین گل‌زن برتر تاریخ تیم ملی فوتبال ایران شود. به نظر می‌رسد از دیدار برابر هنگ‌کنگ، شاهد بازگشت آزمون به ترکیب اصلی باشیم و انصاری‌فرد راهی نیمکت شود.

رامین رضاییان

مصدومیتی که در روزهای آخر منتهی به جام ملت‌ها برای رامین به وجود آمد، باعث شد تا کادر فنی تیم ملی روی او ریسک نکند و در دیدار برابر فلسطین حدود

۱۰ دقیقه به او میدان بدهد؛ اما نمایش نه‌چندان فوق‌العاده صادق محرمی باعث شده تا رضاییان شانس زیادی برای بازگشت به ترکیب اصلی داشته باشد. البته باز هم ممکن است قلعه‌نویی بخواهد رامین را کم‌کم مهیای حضور در میدان کند و مجددا این بازیکن ۳۳‌ساله در مسابقه دوم نیز کار را از روی نیمکت آغاز کند.

محمد محبی

مهدی قایدی عملکرد تحسین‌برانگیزی برابر فلسطین داشت؛ روی گل اول تأثیر داشت و زننده گل سوم بود. او جواب اعتماد امیر قلعه‌نویی را به بهترین شکل داد؛ ولی بین دو نیمه جای خود را به بازیکن مورد علاقه سرمربی تیم ملی یعنی محمد محبی داد. وینگر تیم روستوف روسیه با وجود تلاش زیادی که انجام داد، نتوانست شب پروفروغی برابر شیرهای کنعان داشته باشد؛ اما نمی‌توان حضور فیکس محمد در دیدار برابر هنگ‌کنگ را منتفی قلمداد کرد. ممکن است فیزیک او و برتری‌اش در این فاکتور، در قیاس با بازیکنان ریزجثه هنگ‌کنگ باعث شود تا کادر فنی تصمیم بگیرد او را به جمع ۱۱ بازیکن اصلی بازگرداند و قایدی را برای دیدار

با امارات نگه دارد.

مجید  حسینی

مصدومیت شجاع خلیل‌زاده در ابتدا نگرانی ایجاد کرد. او مجبور شد به دلیل کوفتگی از ناحیه استخوان پاشنه، زمین مسابقه را ترک کند و جایش را به مجید حسینی بدهد. باوجود‌این با اعلام کادر پزشکی تیم ملی، مدافع باتجربه ایران مشکلی برای بازی برابر هنگ‌کنگ ندارد. حال شاید امیر قلعه‌نویی برای اینکه شجاع همچنان در دسترس باشد و در ادامه تورنمنت برایش مشکلی به وجود نیاید، او را در بازی دوم روی نیمکت بنشاند و بازیکنی مانند مجید حسینی را در ترکیب اصلی قرار دهد. به‌‌جز خلیل‌زاده، سامان قدوس و سعید عزت‌اللهی هم به واسطه بازی خشن بازیکنان فلسطین دچار مصدومیت‌هایی شدند که خوشبختانه هیچ‌کدام جدی نبود. شاید آنها نیز به همان دلیلی که برای خلیل‌زاده گفته شد، در این مسابقه به‌ظاهر ساده با استراحت مواجه شوند و جای خود را به نفرات دیگری بدهند تا برای بازی‌های حساس بعدی صد‌ درصد آماده باشند. برای رسیدن به پاسخ پرسش‌ها و ابهام‌ها، باید تا جمعه‌شب صبر کرد. چیزی که شاید تا حد زیادی قطعی به نظر می‌رسد، این است که ترکیب اصلی تیم ملی در مقایسه با مسابقه نخست، دچار تغییر یا تغییراتی خواهد شد و احتمالا نفراتی نیز در جریان این دیدار، اولین حضورشان در هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا را تجربه کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.