تاریخ انتشار : پنجشنبه 19 مرداد 1402 - 7:32
کد خبر : 136510

با هر لباسی چه دستبندی ست کنیم؟

با هر لباسی چه دستبندی ست کنیم؟

با هر لباسی چه دستبندی ست کنیم؟ برای اینکه به جذابیت و جلوه ظاهر خود بی‌افزائید، باید از اکسسوری‌ها کمک بگیرید. دستبندها به عنوان یکی از جواهرات محبوب و مورد علاقه تمام اقشار جامه از مهم‌ترین زیورآلات محسوب می‌شوند. این جواهرات زیبا در طرح‌ها و جنس‌های مختلف و متنوعی ارائه می‌گردند و امکان ایجاد استایل‌های

با هر لباسی چه دستبندی ست کنیم؟

دستبند ونکلیف

برای اینکه به جذابیت و جلوه ظاهر خود بی‌افزائید، باید از اکسسوری‌ها کمک بگیرید. دستبندها به عنوان یکی از جواهرات محبوب و مورد علاقه تمام اقشار جامه از مهم‌ترین زیورآلات محسوب می‌شوند. این جواهرات زیبا در طرح‌ها و جنس‌های مختلف و متنوعی ارائه می‌گردند و امکان ایجاد استایل‌های متفاوت را برای افرادی که به دنبال ظاهری شیک و متفاوت هستند ایجاد می‌کنند. در این مطلب قصد داریم به بررسی انواع دستبندهای زیبا که می‌توانند برای لباس‌های مختلف مورد استفاده قرار بگیرند، بپردازیم.

دستبند تنیسی

دستنبد تنیسی یکی از مشهورترین و قشنگ‌ترین دستبندهای دنیای مد و زیبایی می‌باشد. اولین بار این دستبند توسط یک تنیس باز حرفه‌ای در مسابقه‌ای که در حال انجام بود، مورد استفاده قرار گرفت ولی داستان از آنجا شروع شد که دستبند در حین بازی باز شد و باعث توقف بازی شد. از آن زمان به بعد دستبند تنیسی با ساختار زیبا و محنصر به فرد خود که از الماس‌های کوچک به هم پیوسته تشکیل شده است، مورد توجه قرار گرفت. این الماس‌ها به وسیله گیره‌های کوچک در هم متصل می‌شوند و همین طراحی باعث حالت انعطاف‌پذیری آن می باشد و اجازه می‌دهد که به راحتی در دست قرار گیرد. این دستبند به دلیل طراحی ساده و شیکی که دارد، می‌تواند با لباس های مختلفی ست شود و برای انواع لباس از رسمی تا غیر رسمی و کژوال، مناسب می‌باشد و می‌تواند یک ظاهر زیبا و چشم‌گیر برای شما رقم بزند.

دستبند النگویی

طراحی ویژه و جزئیات هنرمندانه و دقیق این سبک دستبند طلا از علت‌های مهم محبوبیت آن می‌باشد. دستبندهای النگویی به دلیل این که در واقع حالتی بین النگو و دستبند دارند، توسط گروه‌های مختلف سنی، بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند. این دستبندها از جنس‌های مختلفی مانند، نقره، طلا، استیل و فلزات دیگر تهیه می‌شوند. تزئیناتی مانند انواع سنگ‌ها و گوهرهای قیمتی به زیبایی این دستبندها می‌افزایند. این سبک دستبند به دلیل ماهیتی که دارد، برای جشن‌ها و مهمانی‌های مختلف، جلسات روزمره، دورهمی‌های دوستانه و… مناسب می‌باشند.

دستبند چرم

استفاده از چرم در طراحی دستبندهای مختلف در واقع یک ایده جسوارنه است، که باعث ایجاد پیوند عمیقی بین طبیعت و هنر می‌شود. این دستبندها به ظاهر شما جذابیت و گرمای ویژه‌ای می‌بخشند. طرح‌های زیبا و رنگ‌بندی‌های متنوع این دستبندها دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد و شما به راحتی می‌توانید انواع دستبند چرم را با لباس‌ها و استایل‌های مختلف ست نمائید. این سبک اکسسوری‌ها می‌توانند از جلسات روزانه گرفته تا گردهمایی‌ها و سفرهای ماجراجویانه مورد استفاده قرار گیرند.

دستبند بافت

دستبند بافت

دستبند‌های بافت معمولا بسیار مناسب تیپ و ظاهر اسپرت و دخترانه هستند و شما بسته به استایل و نوع پوشش خود می‌توانید از انواع طرح‌ها و مدل‌های آن بهرمند شوید. از بافت‌های ساده مکرومه گرفته تا بافت‌های پیچیده و هنری همه و همه می‌توانند برای استایل روزانه و دورهمی‌های دوستانه شما بسیار مناسب باشند. وقتی در استایل روزانه خود از دستبندهای بافت ساده و راحت استفاده می‌کنید، جلوه طبیعی و دوست داشتنی به ظاهر خود می‌دهید.

دستبند زنجیری طلا

دستبند زنجیری طلا

دستبندهای زنجیری طلا از آن دسته اکسسوری‌ها هستند که شکوه و زیبایی خاصی را در عین سادگی به همراه دارند. این که بتوانید تنها با طلای خالص و بدون هیچ نگین و سنگی یک دستبند با ظاهری لوکس و زیبا خلق کنید، بسیار جذاب و خلاقانه است. این سبک دستبندها به طرز عجیبی هم در مهمانی‌های عادی و هم در مجالس رسمی می‌درخشند و جلوهای شیک و بدون نقص را برای شما به ارمغان می‌آورند. دستبند زنجیری طلا به راحتی با گوشواره‌ها و گردنبندهای طلا ترکیب می‌شود و به تکمیل پوشش شما کمک می‌نماید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.