تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1402 - 7:42
کد خبر : 141647

«باهنر» کارگردان انتخاباتی می شود

«باهنر» کارگردان انتخاباتی می شود

آرمان شرق-گروه سیاست:محمدرضا باهنر هرچند بنا بر شرایط فعلی کشور کاندیدای انتخابات مجلس شده است اما علاقه دارد تا به قول خودش در جایگاه کارگردان ایفای نقش کند، نقشی که با توجه به مقبولیت او در میان چهره‌های سیاسی و بخصوص اصولگرایان، می‌تواند به خوبی آن را ایفا کند.

«باهنر» کارگردان انتخاباتی می شود

آرمان امروز: باتوجه به پایان ثبت نام اصلی انتخابات باید بگوییم که رفته رفته باید شاهد شاختن سرلیست‌ها و لیدرهای انتخاباتی باشیم. چند دستگی در ادروگاه اصولگراها نشان می‌دهد که باید در انتظار لیست‌های متعددی باشیم. برخی از تحلیلگران اصولگرا هشدار می‌دهند که عدم اتحاد باعث شکست اصولگرایان در انتخابات خواهد شد. از سوی دیگر به نظر می‌رسد که اصولگراهای جدا شده ازاردوگاه در اندیشه ائتلاف با اصلاح‌طلبان و اعتدالیون هستند.

کسانی که مرزبندی مشخصی با تندروهای این جریان دارند و درصددند تا با نقش‌آفرینی در انتخابات پیش‌رو از تکرار مجلس یازدهم و ورود تندروها به مجلس جلوگیری کنند. نمونه این تحرکات را نیز می‌توان در ثبت نام‌های انتخاباتی میانه‌روها دید. در این مورد باید اشاره کنیم که «محمدرضا باهنر»، دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری کاندیداتوری پس از ۲ دوره غیبت می‌خواهد دوباره در مجلس دوازدهم تاثیرگذار باشد.

روابط عمومی جامعه اسلامی مهندسین نیز با تایید این خبر از آغاز به کار مجدد حساب کاربری محمدرضا باهنر در توییتر خبر داده است. هر چند که طی چند وقت اخیر تا قبل از پیش ثبت نام‌ها صحبت از نقش‌آفرینی «علی لاریجانی» نیز در انتخابات بود که در نهایت با عدم ثبت نام وی مشخص شد که لاریجانی برنامه‌ای برای حضور در انتخابات مجلس ندارد و اگر هم باشد طیف اطرافیان و حامیان وی در انتخابات حاضر خواهند بود. محمدرضا باهنر هرچند بنا بر شرایط فعلی کشور کاندیدای انتخابات مجلس شده است اما علاقه دارد تا به قول خودش در جایگاه کارگردان ایفای نقش کند، نقشی که با توجه به مقبولیت او در میان چهره‌های سیاسی و بخصوص اصولگرایان، می‌تواند به خوبی آن را ایفا کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.