تاریخ انتشار : پنجشنبه 29 تیر 1402 - 22:01
کد خبر : 135309

اکبرپور: استقلال را منحل کنند تا…!

اکبرپور: استقلال را منحل کنند تا…!

آرمان شرق-گروه ورزش:اگر باشگاه استقلال قبلاً ۱۰ تا مشکل داشت، اما الان ۱۰۰ مشکل دیگر به مشکلات قبلی اضافه شده است. الان باید برای انتخاب مدیرعامل و مربی، سازمان‌ها و نهادهای دیگر تصمیم بگیرند؛ وضعیت باشگاه از هر لحاظ بدتر شده است.به نظرم باید مسئولان ورزش ایران راحت‌ترین کار را انجام بدهند و استقلال را منحل کنند تا دیگر هواداران بیشتر از این اذیت نشوند.

اکبرپور: استقلال را منحل کنند تا…!

 اکبرپور: استقلال را منحل کنند تا دیگر هواداران بیشتر از این اذیت نشوند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال در فصل نقل و انتقالات باید بازیکن جذب کند، اما تازه برایش مدیرعامل انتخاب می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، علی‌رضا اکبرپور، با اشاره به مشکلات همیشگی تیم فوتبال استقلال در ابتدای هر فصل، اظهار داشت: از ظواهر امر پیداست که حالِ استقلال خوب نیست و ابتدای هر فصل شرایطی به وجود می‌آید که در ادامه کار را سخت می‌کند. در حالی که باید در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظر کادر فنی جذب شوند تازه مدیرعامل برای باشگاه انتخاب کره‌اند. بالطبع وقتی بازیکنی جذب نشده و تیم ناقص است، اردوی آماده‌سازی هم فایده‌ای ندارد. به غیر از این مشکلات نیز باشگاه استقلال کلی بدهی داخلی و خارجی دارد، شکایت بازیکنان خارجی و پنجره بسته هم که همیشه در ابتدای هر فصل وجود دارد.

وی در مورد مدیرعاملی خطیر در باشگاه استقلال عنوان کرد: علی خطیر به فوتبال ایران شناخت و آگاهی خوبی دارد، باسواد است و در بخش مدیریت ورزشی و فوتبال تجربه دارد. امیدوارم این مشکلات را حل کند، اما کار سختی را پیش‌رو دارد. نباید خطیر زمان را بیشتر از این از دست بدهد و باید خواسته‌های نکونام را برآورده کند تا تیم خوبی را راهی مسابقات فصل جدید کند.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه اتفاق مثبتی از خصوصی‌سازی در باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس ندیدیم، تصریح کرد: تنها چیزی که در مورد خصوصی‌سازی زیاد به چشم آمد معروف شدن قربان‌زاده بود. پول و سرمایه مردم را بدون هیچ حساب و کتابی هدر دادند و بعد گفتند ما به این دو باشگاه کمک کردیم. اگر کمک کردید، استقلال به این روز می‌افتاد؟ در روز جشن خصوصی‌سازی که پیشکسوتان را به هتل المپیک دعوت کرده بودند صحبت‌های مسئولان امر با کاری که صورت گرفته بود، تناقض داشت. اگر باشگاه استقلال قبلاً ۱۰ تا مشکل داشت، اما الان ۱۰۰ مشکل دیگر به مشکلات قبلی اضافه شده است. الان باید برای انتخاب مدیرعامل و مربی، سازمان‌ها و نهادهای دیگر تصمیم بگیرند؛ وضعیت باشگاه از هر لحاظ بدتر شده است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اضافه کرد: به نظرم باید مسئولان ورزش ایران راحت‌ترین کار را انجام بدهند و استقلال را منحل کنند تا دیگر هواداران بیشتر از این اذیت نشوند. یکی یکی سرمایه‌های فوتبال ایران را هدر می‌دهند و فقط مردم را عذاب می‌دهند. کسی هم نیست حرف پیشکسوتانی را که برای تیم زحمت کشیدند گوش بدهد.

داوری‌های ضعیف و سفارشی وضعیت تیم ما خراب کرد

اکبرپور در خصوص سرمربیگری در تیم رخش خودرو آذربایجان گفت: معلوم نیست در لیگ بی در و پیکر دسته سه فوتبال ایران چه خبر است؟ از اول فصل رخش خودرو در صدر جدول قرار داشت، اما داوری‌های ضعیف و کاملاً سفارشی وضعیت تیم ما خراب کرد. در ۱۶ بازی ۱۱ پنالتی علیه ما گرفتند، معلوم نیست باید شکایت خودمان را باید به کجا ببریم. بازیکن یک تیم اصلاً کارت بازی ندارد و امکان دارد در تیم دیگری هم بازی کند. جای تأسف دارد تیم رخش خودرو که توانش بیشتر از لیگ سه است، حقش را در مسابقات می‌خورند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ۸ ماه زحمت کشیدیم و تنها تیمی بودیم که از هر لحاظ شایستگی صعود به دسته بالاتر را داشتیم، اما داوری‌ها به گونه‌ای است که تیم‌مان را نابود کردند. کاری می‌کنند تا مربیانی مانند من به سمت مربیگری نیایند بلکه کسانی را می‌خواهند که بلد باشند خوب بده و بستان کنند. عوامل تیمی که با آن‌ها بازی داشتیم علناً گفتند که ما داور را خریدیم و باید بازی را به نفع ما تمام کنند، شما بی‌خود زحمت نکشید.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.