تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 اسفند 1402 - 8:28
کد خبر : 148949

ترکیب جدید پرسپولیس مقابل تراکتور: تیمی که تهاجمی می‌شود

ترکیب جدید پرسپولیس مقابل تراکتور: تیمی که تهاجمی می‌شود

آرمان شرق-گروه ورزش:دریچه نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس پایتخت تا پیش از دیدار با تراکتور تبریز احتمالاً بازخواهد شد و سرخپوشان با ترکیبی متفاوت می‌توانند برابر حریف خود به میدان بروند.

ترکیب جدید پرسپولیس مقابل تراکتور: تیمی که تهاجمی می‌شود

تغییرات احتمالی پرسپولیس مقابل تراکتور: تیمی که ناگهان تهاجمی می‌شود

به گزارش فوتبال ۳۶۰، پرسپولیس با پنجره بسته در هفته نخست نیم‌فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران به میدان رفت و برابر آلومینیوم اراک شکست خورد؛ آن‌هم در مسابقه‌ای که سرخ‌پوشان پایتخت نتوانستند از حضور عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر، اوستون اورونوف و ابوالفضل بابایی در فهرست خود بهره ببرند. بعد از جدال با آلومینیوم، تلاش‌ها با جدیت بیشتری برای بازگشایی پنجره زمستانه سرخ‌پوشان انجام شد و مدیران باشگاه پرسپولیس امید داشتند که بتوانند پیش از رویارویی حساس مقابل تراکتور، پنجره نقل‌وانتقالات تیم‌شان را باز کنند و مقدمات ثبت قرارداد خریدهای زمستانه خود را فراهم آورند.بوژیدار رادوشوویچ و رضا اسدی، شاکیان پرسپولیس در مسیر بسته‌شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی این تیم بودند. بدهی سرخ‌پوشان به اسدی حدود ۲.۵ میلیارد بود اما مهم‌ترین دغدغه مدیران باشگاه پرسپولیس، تسویه جریمه مالیاتی رادوشوویچ بود؛ چرا که آن‌ها پیشتر موفق شده بودند مطالبات و مالیات قرارداد این دروازه‌بان کروات را پرداخت کنند و برای بسته‌شدن این پرونده جنجالی، آن‌ها نیاز به پرداخت جریمه مالیاتی رادوشوویچ داشتند که در این زمینه با سپردن ضمانت، مفاصاحساب مالیاتی دروازه‌بان کروات صادر شد.

در انتظار باز شدن پنجره در دقیقه ۹۰!

رادوشوویچ شب گذشته علیه مدیران باشگاه پرسپولیس موضع گرفت و آن‌ها را متهم به دروغ‌گویی کرد و در نقطه مقابل، پرسپولیسی‌ها با انتشار اسنادی جدید مدعی شدند که مفاصاحساب دروازه‌بان کروات صادر شده اما او و وکیلش این مسئله را نپذیرفته‌اند. در ۲۴ ساعت گذشته، تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس بر این بود که جریمه ۱۰ میلیاردی را نقداً پرداخت کنند تا مقدمات بازگشایی پنجره نقل‌وانتقالاتی تیم‌شان فراهم شود که ساعتی پیش، این رقم پرداخت شد و حالا آن‌ها چشم‌انتظار تاییدیه رادوشوویچ به فیفا هستند تا رسماً خبر بازگشایی پنجره نقل‌وانتقالاتی‌شان را اعلام کنند.

سرخ‌پوشان پایتخت (چهارشنبه) باید در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تراکتور تبریز بروند و با توجه به پیگیری‌های انجام شده، به نظر می‌رسد که تا پیش از دمیده‌شدن سوت آغاز دوئل پرسپولیس و تراکتور، مشکل ثبت قرارداد بازیکنان جدید این تیم حل خواهد شد و آن‌ها می‌توانند از خریدهای زمستانی خود مقابل تراکتور استفاده کنند. البته با توجه به عدم نهایی‌شدن فسخ قرارداد نبیل باهویی، از میان عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف، یک بازیکن می‌تواند کارت بازی دریافت کند که احتمالاً اولویت کادرفنی با توجه به آمادگی و البته نیاز فنی، مدافع قطری خواهد بود.

آل‌کثیر و حسن در راه ترکیب پرسپولیس

عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر و ابوالفضل بابایی در حالی مهیای ورود به فهرست پرسپولیس می‌شوند که به نظر می‌رسد اوسمار ویرا بعد از شکست مقابل آلومینیوم، ترکیب تیمش را برای جدال با تراکتور دگرگون کند و حداقل به ۲ خرید زمستانی تیمش میدان بدهد. پرسپولیسی‌ها در بازی قبلی از آرایش ۱-۳-۲-۴ استفاده کردند اما به نظر می‌رسد برای دیدار با تراکتور آرایش ترکیب پرسپولیس تغییر می‌کند و احتمالاً ویرا رو استفاده از ترکیبی تهاجمی خواهد آورد.

مدافع قطری با توجه به عملکرد پرنوسان علی نعمتی، احتمالاً جانشین او می‌شود و به نظر می‌رسد که عبدالکریم حسن، یکی از ورودی‌های ترکیب پرسپولیس در دیدار فردا باشد. مهم‌ترین نقطه ابهام درباره عیسی آل‌کثیر است؛ به‌طوری‌که مشخص نیست اوسمار ویرا او را در ترکیب اولیه تیمش قرار خواهد داد یا خیر اما برای ارائه نمایشی تهاجمی مقابل تراکتور، سرمربی برزیلی راه چاره‌ای جز استفاده از آل‌کثیر در کنار شهاب زاهدی ندارد تا برای نخستین‌بار این زوج در خط حمله پرسپولیس شکل گیرد.

در انتظار اولین نمایش زوج آل‌کثیر-زاهدی؟

عیسی آل‌کثیر در شرایطی مهیای بازگشت به ترکیب پرسپولیس است که احتمالاً اوسمار ویرا یک هافبک دفاعی از ترکیب تیمش خارج کند و نزدیک‌ترین گزینه، سینا اسدبیگی است. در صورت خروج احتمالی اسدبیگی از ترکیب سرخ‌پوشان، به نظر می‌رسد که ویرا از آرایش ۲-۲-۲-۴ استفاده کند و احتمالاً سروش رفیعی در قامت زوج مسعود ریگی در میانه زمین حضور یابد تا پرسپولیسی‌ها با استفاده از زوج عیسی آل‌کثیر و شهاب زاهدی برابر حریف پرمهره خود صف‌آرایی کنند. با این اوصاف به نظر می‌رسد که در صورت باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی پرسپولیس، آن‌ها با سیمایی متفاوت و ترکیبی تهاجمی وارد میدان مسابقه مقابل تراکتور خواهند شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.