تاریخ انتشار : سه شنبه 23 خرداد 1402 - 10:53
کد خبر : 132064

اولین تصاویر لورفته از چیدمان جهیزیه همسر محمدرضا گلزار

اولین تصاویر لورفته از چیدمان جهیزیه همسر محمدرضا گلزار

آرمان شرق-گروه جامعه:برای چیدمان درست جهیزیه، به متراژ منزل، رنگ انتخابی برای خرید لوازم اصلی از جمله مبلمان و بودجه ای که مد نظر دارید توجه کنید. چیدمان های ساده از جدیدترین ترند ها در دکوراسیون جهیزیه است که طرفداران زیادی دارد و هزینه خرید آن کمتر از سبک های کلاسیک است. از سویی دیگر برای چیدمان جهیزیه در متراژ های کوچک، از رنگ های روشن استفاده کنید تا نور به خوبی منعکس شود و بزرگنمایی در فضا را ایجاد کند.

اولین تصاویر لورفته از چیدمان جهیزیه همسر محمدرضا گلزار

آیسان آقاخانی ۲۶ ساله با چهره ای زیبا و ساده که اهل زنجان است، دختر تاجری سرشناس است که به عنوان همسر محمدرضا گلزار معرفی شده است. گفته می‌شود رضا گلزار در یکی از پروژه های پدر ایشان به عنوان مدل فعالیت داشته است و آشنایی آن ها از این طریق صورت گرفت. همچنین مراسم عقد این زوج، در محضر ازدواج طلایی پاسداران صورت گرفته است و عکس های آن توسط مجموعه ازدواج طلایی انتشار یافته است.

محمد رضا گلزار و همسرش

خبر ازدواج محمدرضا گلزار بازتاب زیادی داشته و هواداران او را متعجب کرده است. با این حال بسیاری از طرفداران در شبکه های مجازی ازدواج این زوج را تبریک گفته اند.

این زوج جوان این روز ها در تکاپوی شروع زندگی مشترک خود و چیدمان منزل جدیدشان در زعفرانیه تهران هستند. آقای رضا گلزار به طور رسمی خبر ازدواج خود را منتشر نکرده است ولی صحت این قضیه از فیلم های منتشر شده از مراسم عقد آن ها تایید می‌شود.

چیدمان منزل محمد رضا گلزار

به نقل از سایت سایا دکور ساده پسندی این زوج  که در سادگی  مراسم جشن عقد مشاهده می‌شود، انتخاب های مینیمال در چیدمان منزل نیز به چشم می‌خورد. انتخاب رنگ سفید در کنار المان هایی از عنصر چوب، دکوراسیون مدرن و زیبایی را در چیدمان منزل به نمایش می‌گذارد. همچنین استفاده از گیاهان سبز رنگ، طراوت و انرژی خوبی را در فضای منزل ساطع می‌کند. . صندلی تک نفره فضایی مناسب برای میزبانی و یا مطالعه را در کنار ست پذیرایی فراهم می‌کند.

برای چیدمان فضای مقابل تلویزیون انتخاب مبل ال گزینه ای مناسب می‌باشد که علاوه بر رعایت تم مدرنیته، فضای مناسبی را برای استراحت است. مبل ال سفید با تمامی رنگ ها ست می‌شود و در ایجاد ترکیب با رنگ های دیگر انعطاف پذیری بالایی دارد. خرید آینه کنسول در ظاهر ضروری به نظر نمی‌رسد ولی یکی از مهم ترین پارامترها در زیبایی بیشتر دکوراسیون منزل است و جزو اکسسوری های اصلی شناخته می‌شود. از فضای روی میز کنسول برای چیدمان لوازم تزئینی و از فضای داخلی کشوهای آن برای نظم دادن به لوازم جزئی استفاده می‌شود.

چیدمان اتاق خواب مدرن، با انتخاب سرویس خواب دو نفره ساده تکمیل می‌شود. سرویس خواب سلطنتی برای چیدمان های مدرن مناسب نیست و در چیدمان های کلاسیک جذابیت خاصی ایجاد می‌کند. روتختی مینیمال با رنگ های خنثی و روشن، ترکیب خوبی برای سرویس خواب مدرن است. طبقه بندی مناسب کمد ها، جابجایی لوازم را آسان می‌کند و اتاق خواب را منظم تر به نمایش می‌گذارد. استفاده از گلدان های بزرگ، علاوه بر افزایش انرژی رنگ مناسبی برای ایجاد تضاد و مکمل خوبی برای تناژ سرد رنگ سفید است.

چگونه جهیزیه را به بهترین شکل بچنیم

برای چیدمان درست جهیزیه، به متراژ منزل، رنگ انتخابی برای خرید لوازم اصلی از جمله مبلمان و بودجه ای که مد نظر دارید توجه کنید. چیدمان های ساده از جدیدترین ترند ها در دکوراسیون جهیزیه است که طرفداران زیادی دارد و هزینه خرید آن کمتر از سبک های کلاسیک است. از سویی دیگر برای چیدمان جهیزیه در متراژ های کوچک، از رنگ های روشن استفاده کنید تا نور به خوبی منعکس شود و بزرگنمایی در فضا را ایجاد کند.

منبع: https://sayadecor.com/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.