تاریخ انتشار : سه شنبه 21 شهریور 1402 - 7:44
کد خبر : 138750

امروز ؛ مهمترین دادگاه فوتبال ایران

امروز ؛ مهمترین دادگاه فوتبال ایران

آرمکان شرق-گروه ورزش:رئیس کمیته انضباطی خطاب به منصور قنبرزاده اعلام شده با توجه به شکواییه‌های صورت گرفته از سوی باشگاه‌های پیکان، تراکتور، استقلال و پرسپولیس علیه باشگاه سپاهان مبنی بر ادعای نقض اصول کلی رفتار از طریق عدم رعایت سقف قراردادهای بازیکنان، جلسه‌ای در روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور در محل کمیته انضباطی برگزار خواهد شد.

امروز ؛ مهمترین دادگاه فوتبال ایران

تاریخ مهمترین دادگاه فوتبال ایران تعیین شد(عکس)

به گزارش ورزش سه، در نامه‌ای به امضای ابوالفضل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی خطاب به منصور قنبرزاده اعلام شده با توجه به شکواییه‌های صورت گرفته از سوی باشگاه‌های پیکان، تراکتور، استقلال و پرسپولیس علیه باشگاه سپاهان مبنی بر ادعای نقض اصول کلی رفتار از طریق عدم رعایت سقف قراردادهای بازیکنان، جلسه‌ای در روز سه‌شنبه ۲۱ شهریور در محل کمیته انضباطی برگزار خواهد شد.

در این نامه از قنبرزاده خواسته شده به مدیران عامل باشگاه‌های فوق (سپاهان، تراکتور، استقلال، پرسپولیس و پیکان) تاریخ برگزاری این جلسه اعلام بشود و آن‌ها ضمن معرفی نماینده‌های خود، مدارک و مستندات ادعاهای خود را نیز به این جلسه بیاورند تا کمیته انضباطی درباره دعوی آن‌ها تصمیم بگیرد.

باشگاه‌های یاد شده سپاهان را به عقد قراردادهای خارج از قوانین اعلام‌شده از سوی فدراسیون فوتبال ایران متهم کرده‌اند.

این می‌تواند جنجالی‌ترین دادگاه انضباطی فوتبال ایران در سال‌های اخیر باشد و نتیجه آن تکلیف آینده لیگ برتر در این فصل را روشن خواهد کرد. از طرفی باشگاه سپاهان با مدارکی که کارهای خود را قانونی نشان می‌دهد و از طرف دیگر استقلال، پرسپولیس و تراکتور، سه غول فوتبال ایران که به دنبال از دور خارج کردن رقیب اصلی خود برای فتح جام این فصل لیگ برتر هستند.

1923538

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.