تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مهر 1402 - 9:06
کد خبر : 140057

الهلال – نساجی ؛ بازی سخت

الهلال – نساجی ؛ بازی سخت

آرمان شرق -گروه ورزش:تیم الهلال عربستان به دنبال پاک کردن خاطرات دیدار نخستش مقابل نوبهار ازبکستان است، آن‌ها بازی نسبتا سخت تر از اولین رویارویی را مقابل نساجی در تهران برگزار خواهد کرد.

الهلال – نساجی ؛ بازی سخت

نساجی - الهلال: رویارویی نیمار با ترس بزرگش!

به گزارش ورزش سه و به نقل از شرق الوسط، تصاویر ویدئویی عملیات ترمیم فوری ورزشگاه آزادی قبل از رویارویی الهلال و نساجی در زمین را نشان می‌داد که واکنش نیمار برزیلی، ستاره تیم الهلال را برانگیخت و در پاسخ به این ویدئو در حساب کاربری خود در سکوی X نوشت: این امکان پذیر نیست.

نیمار ماموریت دارد الهلال را به اولین پیروزی آسیایی خود در این فصل برساند. الهلال متوجه شده که هرگونه شکست جدید در مسابقات قهرمانی قاره ممکن است به معنای عدم صعود از مرحله گروهی باشد. به خصوص که راهیابی به صدرنشین هر گروه محدود می شود و سه تیم برتر رتبه دوم نیز به مرحله بعد صعود می‌کنند.

الهلال با پیروزی اخیر خود مقابل الشباب در دربی ریاض با نتیجه ۲-۰ پس از دو تساوی مقابل نوبهارازبکستان در لیگ قهرمانان آسیا و همچنین در برابر ضمک در لیگ عربستان و پیروزی کم رنگ مقابل الجبلین در جام پادشاهی، کمی اوضاع خود را بهبود بخشیده است. نیمار برزیلی برخی از ویژگی های فنی خود بعد از دست دادن پنالتی در نیمه نخست دیدار مقابل الشباب را با پاس گلی که به میتروویچ داد، نشان داد.

1934839

الهلال امیدوار است که جایگاه اول جدول رده بندی را از نساجی که در بازی افتتاحیه مقابل بمبئی سیتی هند پیروز شد را برای خود کند. الهلال هم اکنون تک امتیازی است اما برد در ایران باعث می شود با یک امتیاز بیشتر پیش بیفتد.

خورخه ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال به دنبال دستیابی به یک رویکرد فنی ایده آل است که نشان دهنده پتانسیل نام های بزرگ آبی پوشان باشد که البته حتی با پیروزی اخیر مقابل الشباب هم وضعیت فنی تیمش ایده آل به نظر نمی رسد.

در مسابقه امروز ممکن است شاهد حضور کالیدو کولیبالی سنگالی در میانه خط دفاعی باشیم، در حالی که ژسوس زوج نوس و ساویچ در خط میانی را رها می کند و به بازیکن های عربستانی تکیه می کند و با حضور نیمار، میشل و مالکوم و البته میتروویچ به فکر باز کردن دروازه حریفش خواهد بود.

سالم الدوسری ستاره تیم الهلال به دلیل محرومیتی که پس از این دیدار به پایان می رسد به غیبت خود ادامه می دهد. او به خاطر اتفاقات فینال لیگ قهرمانان اسیا در دوره گذشته به دلیل جریمه انضباطی از حضور در دو دیدار محروم شد.

1925077

سرمربی الهلال علیرغم نمایش فوق العاده الدوسری، انتخاب جایگزین برایش سخت نیست. این تیم شامل نام های زیادی است که می توانند جای او را پر کنند و با نتیجه مثبت از رویارویی بیرون بیایند.

در همین گروه چهارم، تیم نوبهار ازبکستان در ورزشگاه مرکزی شهر نامگان ازبکستان میزبان همتای هندی خود مومبای سیتی خواهد بود که در این تقابل تیم میزبان پس از ثبت شروعی بی نقص در خانه به دنبال کسب پیروزی است. تساوی مقابل الهلال این فرصت را به تیم ازبک داده تا فرصت رقابت برای کسب مقام اول گروه را داشته باشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.