تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 - 14:28
کد خبر : 35787

آن مرد بعد از ۲۵ سال رفت

آن مرد بعد از ۲۵ سال رفت

آرمان شرق:باشگاه یوونتوس اعلام کرد کلودیو مارکیسیو از این تیم جدا شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، کلودیو مارکیسیو هافبک باسابقه یوونتوس که ۲۵ سال در این تیم توپ زد، در نهایت از جمع تورینی ها جدا شد. این بازیکن که از رده های پایه هم

آرمان شرق:باشگاه یوونتوس اعلام کرد کلودیو مارکیسیو از این تیم جدا شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایسنا و به نقل از فوتبال ایتالیا، کلودیو مارکیسیو هافبک باسابقه یوونتوس که ۲۵ سال در این تیم توپ زد، در نهایت از جمع تورینی ها جدا شد. این بازیکن که از رده های پایه هم عضو یوونتوس بوده، به صورت توافقی از جمع تورینی ها جدا شد تا بعد از جان لوئیجی بوفون، یک بازیکن باتجربه دیگر نیز از جمع یوونتوسی ها جدا شود.

مارکیسیو در مدت حضور خود در یوونتوس نزدیک به ۴۰۰ بازی برای این تیم انجام داد.

گفته می شود مارکیسیو قصد دارد همچنان به فوتبال بازی کردن ادامه دهد و آمریکا را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده و قصد دارد راهی یکی از تیم های لیگ آمریکا شود.

مارکیسیو همچنین ۵۵ بازی ملی برای تیم ملی ایتالیا در کارنامه خود دارد و سالها برای آتزوری در قلب خط میانی در کنار پیرلو بازی کرد.

این بازیکن از سال ۱۹۹۳ به تیم جوانان یوونتوس پیوست و از آن زمان تاکنون در این تیم فعالیت کرد و در نهایت از جمع بیانکونری جدا شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.