تاریخ انتشار : پنجشنبه 15 تیر 1402 - 9:29
کد خبر : 133857

افزایش ۵۳ درصدی تماس کاربران جاده‌ای با سامانه تلفنی ۱۴۱

افزایش ۵۳ درصدی تماس کاربران جاده‌ای با سامانه تلفنی ۱۴۱

آرمان شرق-گروه جامعه:در خرداد ماه امسال بیش از دو میلیون و ۴۴۰ هزار تماس تلفنی با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۳ درصد افزایش داشته است.

افزایش ۵۳ درصدی تماس کاربران جاده‌ای با سامانه تلفنی ۱۴۱

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای منصور فخاران رئیس مرکز مدیریت راه‌های این سازمان با اعلام این مطلب گفت: از کل تماس هایی که با سامانه تلفنی ۱۴۱ در خرداد ماه ۱۴۰۲ برقرار شده است، استان‌های مازندران با ۴۶ درصد، تهران ۳۵ درصد و البرز هفت درصد بیشترین سهم تماس ها را داشتند.
وی افزود: کل تماس‌های تلفنی بخش پاسخگویی ۱۴۱(ستاد و استانی) در خرداد ماه سال جاری، ۱۳۰ هزار و ۸۵۳ تماس بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد افزایش نشان می‌دهد، از این تعداد تماس، سهم پاسخگویی ستاد به تماس های تلفنی ۱۴۱ برابر با ۵۱ درصد با متوسط مدت پاسخگویی ۳۸ ثانیه و سهم پاسخگویی مراکز مدیریت راه های ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها، برابر با ۴۹ درصد با متوسط مدت پاسخگویی ۱۰۲ ثانیه بوده است.
به گفته رییس مرکز مدیریت راه‌های سازمان، کاربران در این مدت ۷۲ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۴۰۲ درخواست از وب سایت ۱۴۱ ثبت کردند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴۳ درصد افزایش یافته است. همچنین در مدت زمان یاد شده کاربران جاده ای ۲۴ میلیون و ۲۲۱ هزار و ۸۰۱ درخواست از اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ داشتند که ۱۹۴ درصد افزایش یافته است.
این گزارش حاکی است در خرداد ماه امسال‌ ۶۶هزار و ۶۶۱ پیامک به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ ارسال شده که ۱۶ درصد افزایش نسبت به سال قبل داشته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.