هافبک تدافعی پرسپولیس عزمش را جزم کرده است که با درخشش در فصل جدید لیگ برتر به تیم ملی برسد و مسافر جام ملت‌ها در قطر باشد.

سینا اسد بیگی که این روزها تمرینات پیش‌فصل سختی را در پرسپولیس پشت سر می‌گذارد در خصوص وضعیت این تیم و خودش گفت: خدا را شکر چند روز است تمرینات شروع‌شده و حضور بسیار پرقدرتی در تمرینات دارم و سعی می‌کنم به بهترین نحو تمرین کنم تا فصل خوبی را با پرسپولیس پشت سر بگذارم.

اسد بیگی در ادامه در مورد پرسپولیس و فصل جدید گفت: امسال کار سخت‌تری نسبت به سال گذشته داریم. قهرمانی آسان است اما دفاع از عنوان قهرمانی همیشه سخت‌تر است. از سوی دیگر در آسیا هم حضور داریم و باید در این مسابقات هم بسیار قوی ظاهر شویم. برای همین باید از همین‌الان سخت تمرین کنیم تا برای لیگ و آسیا به‌خوبی آماده شویم و نیز شروع خوبی در هر دو تورنمنت داشته باشیم.

اسد بیگی در ادامه در خصوص اینکه فصل جدید فوتبالی را چطور می‌بینید و چه اهدافی در سر دارد گفت: تمام هدف من این است که به‌خوبی تمرین کنم تا در لیگ بتوانم بهترین بازی‌هایم را برای پرسپولیس انجام دهم . از سوی دیگر هدف اصلی من رسیدن به تیم ملی از پرسپولیس است. می‌خواهم به تیم ملی برسم تا جواب اعتماد آقا یحیی را بدهم. امسال به غیرازاینکه می‌خواهم به تیم ملی برسم، می‌خواهم با پرسپولیس در آسیا بدرخشم و درنهایت با یک قهرمانی دیگر فصل را در کنار سایر بچه‌ها تمام کنم. ما تیم خوبی داریم و تمام بچه هدفی جز درخش در فصل جدید ندارند.