تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1402 - 20:57
کد خبر : 134552

آبی ها فقط دکور عوض می کنند!

آبی ها فقط دکور عوض می کنند!

آرمان شرق-گروه ورزش:در شرایطی که سه تیم سپاهان، تراکتور و پرسپولیس، شرایط خوبی در نقل و انتقالات دارند و مهره های خود را کم و بیش جذب کرده اند، استقلال در کورس از این سه تیم مدعی کاملا عقب مانده و مدیران این باشگاه به جای تقویت سرگرم جابجایی های غیرضرروری و بی فایده در سمت های مدیریتی هستند.

آبی ها فقط دکور عوض می کنند!

جی پلاس؛ در شرایطی که سه تیم سپاهان، تراکتور و پرسپولیس، شرایط خوبی در نقل و انتقالات دارند و مهره های خود را کم و بیش جذب کرده اند، استقلال در کورس از این سه تیم مدعی کاملا عقب مانده و مدیران این باشگاه به جای تقویت سرگرم جابجایی های غیرضرروری و بی فایده در سمت های مدیریتی هستند.

ظاهرا مدیران باشگاه فراموش کرده اند که فوتبال جنگ برای کسب پیروزی در زمین چمن بین بازیکنان و تفکر مربیان است، نه بین مشاور فرهنگی و معاون اجرایی و معاون فرهنگی و مدیر آکادمی و …! البته که در موفقیت یک تیم تمام ارکان مدیریتی، تدارکاتی و … نقش دارند اما زیرپوش و پیجامه را با کراوات نمی توان تبدیل به مانکن کرد. استقلال در بحث بازیکن و تکمیل لیست قدرتمند مشکل اساسی دارد. ستاره هایش رفته اند و جایگزین هایش نیامده اند. مهره های مدنظرش توسط سایر تیم ها شکار شده اند و با این حال هنوز هم مدیران به جای شام و ناهار به فکر آفتابه و لگن هستند.

در زمان مدیریت قبلی، در شرایطی که وضعیت محبی و قائدی دو تن از بهترین بازیکنان استقلال نامشخص بود، حجت کریمی، مالک را به سمت معاون فرهنگی باشگاه منصوب کرد. او همچنین دستور انحلال کانون هواداری را صادر کرد. در نهایت “جان نثار” عطای کار را به لقایش بخشید و رفت.

پس از روی کار آمدن خطیر دیگر کار از کار گذشته بود و محبی و قائدی از استقلال رفتنی شده بودند، اما خطیر هم به جای تمرکز بر روی نقل و انتقالات در مدت کم باقی مانده کار را از تغییرات مدیریتی آغاز کرد و قاضی پور مدیر اجرایی باشگاه را برکنار کرد.

پیش از این هم جابجایی های دیگری مانند کنار رفتن امیری، تغییر در کادر حقوقی باشگاه و … رخ داده بود. در همین روزها احتمالا باید شاهد اخبار بد دیگری برای استقلالی ها باشیم. مانند ناکامی در جذب عزت اللهی و پیوستن به باشگاه رقیب، باخت به پرسپولیس در معامله جذب خالدآبادی دروازه بان تیم ملی امید و …

باید منتظر ماند و دید واکنش نکونام به این مسائل چیست. با شناختی که از بازیکن و کاپیتان سابق تیم ملی سراغ داریم می دانیم که او به شدت برای اعتبار و روزمه اش ارزش قائل است و در وضعیتی که بداند شرایط برای کار فراهم نیست به آبرو و اعتبار لالیگایی اش چوب حراج نمی زند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.