تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1397 - 14:30
کد خبر : 43441

رکورد برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شکسته شد

رکورد برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شکسته شد

آرمان شرق:ستاره مونته نگرویی سوون سامسونگ بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، هنوز هم هواداران استقلال بازی با اف سی سئول در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۱۳ را به یاد دارند. وقتی که تا فینالیست شدن فاصله چندانی ندشتند اما تیم کره ای

آرمان شرق:ستاره مونته نگرویی سوون سامسونگ بهترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا، هنوز هم هواداران استقلال بازی با اف سی سئول در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیای سال ۲۰۱۳ را به یاد دارند. وقتی که تا فینالیست شدن فاصله چندانی ندشتند اما تیم کره ای با درخشش ستاره مونته نگرویی خود موفق شد برد دلچسبی را در کره به دست بیاورد و کار استقلال را برای بازگشت سخت و سخت تر کند.

دژان دامیانوویچ، شبیه ترین فرد به زلاتان ابراهیموویچ است. یک مهاجم بلند بالا با موهای سامورایی و با صورتی کشیده. بازیکنی که حالا عضو سوون سامسونگ کره جنوبی است و گل دومش به کاشیما در بازی رفت مرحله نیمه نهایی او را بالاتر از لی دونگ گوک با ۳۷ گل به بهترین کلزن تاریخ لیگ قهرمانان آسیا تبدیل کرد.

حالا این ستاره بی رحم که خاطره بدی برای آبی های تهران به وجود آورد تشنه رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و کامبک در خانه خودی است تا ماموریت ناتمامش در اف سی سئول را با موفقیت به پایان برساند. او باید برای این کار از پس برنده بازی پرسپولیس والسد بربیاید و به همین دلیل احتمال رویارویی مجددش با تیمهای ایرانی وجود دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.