تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 فروردین 1401 - 8:12
کد خبر : 98335

پشت‌پرده جلوگیری ازبرخی استیضاح‌ها چیست؟

پشت‌پرده جلوگیری ازبرخی استیضاح‌ها چیست؟

آرمان شرق-گروه سیاست:جلال محمودزاده با بیان این‌که هیات رئیسه جلوی استیضاح وزرا را گرفته است،در خصوص طرح استیضاح وزرای اقتصادی دولت گفت:اعضای کابینه دولت در ضعف عملکردی،از یکدیگر سبقت می‌گیرند و ما در مجلس استیضاح وزرای جهاد کشاورزی،رفاه و تامین اجتماعی،صمت و راه و شهرسازی را شروع کردیم اما هیات رئیسه همه را بایکوت کرد.

آرمان شرق-گروه سیاست:جلال محمودزاده با بیان این‌که هیات رئیسه جلوی استیضاح وزرا را گرفته است، در خصوص طرح استیضاح وزرای اقتصادی دولت گفت: اعضای کابینه دولت در ضعف عملکردی، از یکدیگر سبقت می‌گیرند و ما در مجلس استیضاح وزرای جهاد کشاورزی، رفاه و تامین اجتماعی، صمت و راه و شهرسازی را شروع کردیم اما هیات رئیسه همه را بایکوت کرد که غیرقانونی است.

پشت‌پرده جلوگیری ازبرخی استیضاح‌ها چیست؟

محمودزاده، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس می‌گوید کار هیات رئیسه در جلوگیری از استیضاح وزرا، برخلاف آیین‌نامه داخلی و غیرقانونی است.

به گزارش تازه‌نیوز، جلال محمودزاده با بیان این‌که هیات رئیسه جلوی استیضاح وزرا را گرفته است، در خصوص طرح استیضاح وزرای اقتصادی دولت گفت: اعضای کابینه دولت در ضعف عملکردی، از یکدیگر سبقت می‌گیرند و ما در مجلس استیضاح وزرای جهاد کشاورزی، رفاه و تامین اجتماعی، صمت و راه و شهرسازی را شروع کردیم اما هیات رئیسه همه را بایکوت کرد که غیرقانونی است.

پشت‌پرده جلوگیری ازبرخی استیضاح‌ها چیست؟

با این روند نیمی از کابینه دولت استیضاح می‌شوند

به نقل از شفقنا، عضو کمیسیون کشاورزی مجلس ادامه داد: هیات رئیسه نمی‌تواند جلوی استیضاح وزرا را بگیرد و وقتی تعداد امضاها از ۱۰ نفر گذشت، استیضاح باید اعلام وصول شود؛ امروز اگر استیضاح صورت نگیرد چند ماه دیگر این کار باید انجام شود و با وضعیتی که شاهد هستیم، به نظر من بیشتر کابینه آقای رئیسی تا چند ماه آینده باید استیضاح شوند. بعضی از وزرای دولت، پیشنهاد اعضای هیات رئیسه بودند که رأی آوردند بنابراین الان مانع از استیضاح می‌شوند؛ اما هر نماینده‌ای که وزیر ضعیفی را به دولت تحمیل کرد هم به آقای رئیسی و هم به مردم خیانت کرده زیرا ما نیروهای توانمند بسیاری در کشور داریم که باید از آن‌ها استفاده می‌شد؛ وزارتخانه جای آزمون و خطا نیست و کسانی که مدیریت بلد نیستند باید کنار بروند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.