تاریخ انتشار : سه شنبه 11 آبان 1400 - 17:05
کد خبر : 81951

آغاز ارسال آثار روابط عمومی ها به هجدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران

آغاز ارسال آثار روابط عمومی ها به هجدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران

آرمان شرق- از امروز ۱۰ آبان ماه، ارسال آثار روابط عمومی ها به هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران آغاز شد و تا اول دی ماه ادامه خواهد یافت.

از امروز ۱۰ آبان ماه، ارسال آثار روابط عمومی ها به هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران آغاز شد و تا اول دی ماه ادامه خواهد یافت.

هوشمند سفیدی دبیرکل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با اشاره به این مطلب، افزود: این جشنواره، یکی از بخش های اصلی سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی محسوب می شود و برگزیدگان در دو سطح ملی و استانی، در مراسم اختتامیه سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی در۲۳ دی ماه معرفی خواهند شد.

وی افزود: در این دوره، روابط‎عمومی‌های برتر ایران، در ۷ رشته برنامه‌ریزی ارتباطی و پیوست‌های ارتباطی
از دیگر بخش های این جشنواره، انتخاب مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی و مدیران ارشد ارتباط گستر خواهد بود و در ۵ موضوع نیز نشان ویژه به بهترین روابط عمومی تعلق خواهد گرفت؛ این نشان ها شامل خط کش طلایی (نشان افکارعمومی)، نشان اخلاق ارتباطی، نشان فرهنگ عمومی، نشان خلاقیت و نوآوری، و نشان پاسخگویی هستند.

علاقه مندان به مشارکت در این رویداد می توانند از هم اینک ضمن هماهنگی با دبیرخانه (شماره تلفن های ۶۰ – ۶۶۵۶۴۴۵۸ ) نسبت به ارسال آثار عملکردی خود اقدام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.