تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مهر 1401 - 6:58
کد خبر : 114663

یورگن لوکادیا صدر را پس می‌گیرد؟

یورگن لوکادیا صدر را پس می‌گیرد؟

آرمان شرق-گروه ورزش:ستاره هلندی پرسپولیس در شرایطی که به مس رفسنجان گل زده بود پس از چند هفته صدر جدول گلزنان را از دست داد. یورگن لوکادیا صدر را پس می‌گیرد؟ به گزارش “ورزش سه”، یورگن لوکادیا به برگ برنده یحیی گل‌محمدی در این فصل تبدیل شده و هر زمان او برای پرسپولیس گل زده،

آرمان شرق-گروه ورزش:ستاره هلندی پرسپولیس در شرایطی که به مس رفسنجان گل زده بود پس از چند هفته صدر جدول گلزنان را از دست داد.

یورگن لوکادیا صدر را پس می‌گیرد؟

یورگن لوکادیا صدر را پس می‌گیرد؟

به گزارش “ورزش سه”، یورگن لوکادیا به برگ برنده یحیی گل‌محمدی در این فصل تبدیل شده و هر زمان او برای پرسپولیس گل زده، سرخ‌ها برنده از زمین خارج شده‌اند.

لوکادیا پیش از تعطیلات لیگ به دلیل فیفادی در سه بازی چهار گل به ثمر رساند و صدرنشین جدول بهترین گلزنان لیگ برتر شد. با این حال او با شروع مجدد لیگ در دو بازی مقابل تراکتور و سپاهان در گلزنی ناکام بود.

جالب اینکه لوکادیا علی‌رغم ۱۸۰ دقیقه گل نزدن در صدر جدول گلزنان باقی مانده بود اما در هفته‌ای که مقابل مس رفسنجان گل سه امتیازی زد با درخشش محمد عباس زاده به رده دوم آمد.

عباس‌زاده مقابل نفت مسجدسلیمان هت‌تریک کرد و با شش گل از ستاره هلندی عبور کرد. یورگن لوکادیا در این هفته تلاش خواهد کرد با گلزنی مقابل ملوان بار دیگر به صدر جدول بازگردد.

او امروز در ورزشگاه کاظمی در شرایطی تمرین کرد که شیخ دیاباته نیز کنار او حضور داشت. دیاباته می‌تواند در صورت تداوم تک مهاجم بازی کردن سرخ‌ها رقیب خوبی برای لوکادیا باشد؛ همچنین ممکن است یحیی در صورت آمادگی مهاجم اهل مالی پرسپولیس، زوج لوکادیا-دیاباته را به زمین بفرستد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.