تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 7:39
کد خبر : 144169

چهار خبر داغ از بازی پرسپولیس و الدحیل

چهار خبر داغ از بازی پرسپولیس و الدحیل

آرمان شرق-گروه ورزش: پرسپولیس و الدحیل برای آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم قطری برای این منظور ساعت ۲۱ یک‌شنبه ۱۲ آذر ماه، وارد تهران خواهد شد. به این ترتیب، الدحیل قبل از این پیکار یک جلسه تمرین را در تهران برگزار خواهد کرد که طبق مقررات، در زمین برگزاری مسابقه خواهد بود.

چهار خبر داغ از بازی پرسپولیس و الدحیل

الدحیل یکشنبه شب در تهران

الدحیل امشب در تهران

کاروان تیم فوتبال الدحیل یک‌شنبه شب وارد تهران می‌شود و اعضای این تیم فقط یک جلسه تمرینی را روز قبل از مسابقه برگزار خواهند کرد.

پرسپولیس و الدحیل برای آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. تیم قطری برای این منظور ساعت ۲۱ یک‌شنبه ۱۲ آذر ماه، وارد تهران خواهد شد.

به این ترتیب، الدحیل قبل از این پیکار یک جلسه تمرین را در تهران برگزار خواهد کرد که طبق مقررات، در زمین برگزاری مسابقه خواهد بود.

اعلام زمان نشست خبری و تمرینات پرسپولیس و النصر

اعلام زمان نشست خبری و تمرینات پرسپولیس و النصر

برنامه‌های رسمی بازی پرسپولیس و الدحیل از ساعت یازده تا ۲۰ دوشنبه شب اجرا خواهد شد.

سرخپوشان ایران، سه شنبه شب از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی میزبان الدحیل خواهند بود. برنامه رسمی مربوط به این مسابقه که روز قبل از آن انجام خواهد شد نیز از ساعت یازده با نشست هماهنگی مدیران آغاز می‌شود.

کنفرانس خبری مربوط به سرمربی و بازیکن پرسپولیس از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۷ در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و تمرین پایانی سرخپوشان نیز به مدت یک ساعت و از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه در زمین اصلی انجام خواهد شد.

و اما کنفرانس خبری الدحیل نیز از ساعت ۱۸ آغاز می‌شود و تمرین پایانی تیم میهمان نیز از ساعت ۱۹ تا ۲۰ خواهد بود.

ضرورت رعایت پروتکل‌‌ها در بازی با الدحیل از سوی تماشاگران / نشستن روی پله ممنوع

نشستن روی پله ممنوع

رعایت نشدن پروتکل‌های قانونی در بازی پرسپولیس و الدحیل می‌تواند برای باشگاه مشکل‌ساز شود و با برخورد کنفدراسیون فوتبال آسیا همراه خواهد بود.

به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ناظران «مسابقه» و «امنیت» که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان از جمله مصاف این هفته پرسپولیس با الدحیل حضور خواهند داشت، با حساسیت بسیاری، موارد مربوط به انضباط و امنیت مسابقه به ویژه در بخش سکوها و تماشاگران را دنبال می‌کنند. تخطی از پروتکل‌ها، واکنش کمیته انضباطی مسابقات و کنفدراسیون را در پی خواهد داشت و می‌تواند از جرایم مالی تا محرومیت حضور تماشاگران را برای باشگاه‌ها در پی داشته باشد.

ذکر موارد فوق از این جهت ضرورت داشت که به اطلاع هواداران برسانیم، حتی مواردی چون نشستن تماشاگران روی پله‌ها یا استقرار آنها در مسیرهای تردد که شاید به کرات در رقابت‌های داخلی دیده شود، با گزارش و برخورد انضباطی روبه‌رو خواهد شد و می‌تواند مشکل‌ساز شود و محرومیت برای پرسپولیس و هواداران را در پی داشته باشد. از این رو بسیار حیاتی است و اهمیت دارد؛ تماشاگران بدون در اختیار داشتن بلیت رسمی مسابقه که مستقیم با کد ملی خود، آن را از سامانه رسمی و معرفی شده خریداری کرده باشند راهی ورزشگاه آزادی نگردند.

داور ژاپنی بازی پرسپولیس و الدحیل را قضاوت می‌کند

داور ژاپنی بازی پرسپولیس و الدحیل را قضاوت می‌کند

بازی پرسپولیس و الدحیل از روز ششم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا تحت نظارت ناظر قرقیزستانی و با قضاوت داوران ژاپنی برگزار خواهد شد.

پرسپولیس و الدحیل بازی برگشت خود را روز سه‌شنبه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهند کرد.

علاوه بر تیم الدحیل، تمام عوامل برگزاری این مسابقه که از سوی کنفدراسیون، اعزام خواهند شد، روز یک شنبه وارد تهران می‌شوند و همگی روز چهارشنبه، تهران را ترک می‌کنند.

ناظر اصلی این مسابقه میکاییل تولکاچف از قرقیزستان است. احمد تالیف از ازبکستان و راکیشف کنات از قرقیزستان به ترتیب ناظران ورزشگاه و امنیتی خواهند بود.

این بازی را مانند مسابقه رفت، تیم داوری ژاپنی قضاوت می‌کند. لیدا جامپی که در بازی رفت داور VAR بود، در این پیکار، داور وسط است. نیشی هاشی و تاکبه یوسوکه کمک‌های او خواهند بود. یاموموتو یودای نیز داور چهارم است. فونگ یافت جیم از هنگ‌‎کنگ دستیار VAR خواهد بود، هیرویوکی که در بازی رفت داور وسط بود و آراکی یوسوکه نیز در گروه داوری VAR حضور دارند. عبدول بسیط حمید از مالزی نیز افسر اطلاعات VAR است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.