تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 9:24
کد خبر : 140609

دوشنبه جذاب: ایران-قطر ؛ تقابل بزرگ در راه است

دوشنبه جذاب: ایران-قطر ؛ تقابل بزرگ در راه است

آرمان شرق-گروه ورزش:در صورت پیروزی ایران و قطر در مقابل اردن و عراق فینال جذابی در این تورنمنت شکل خواهد گرفت و ایران مقابل کارلوس کی روش سرمربی اسبق خود قرار خواهد گرفت. البته حالت دیگری هم وجود دارد که در صورت شکست ایران و قطر مقابل رقبا در بازی رده بندی این دو تیم به مصاف هم خواهند رفت که این اتفاق احتمال خیلی کمی دارد و تقابل در فینال امکانپذیر تر خواهد بود.

دوشنبه جذاب: ایران-قطر ؛ تقابل بزرگ در راه است

دوشنبه جذاب: تقابل بزرگ در راه است

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران امروز برای حضور در تورنمنت چهار جانبه راهی اردن شد و فردا اولین تمرین خود را در این کشور برگزار خواهد کرد.

تیم ملی روز جمعه ساعت ساعت ۲۱ به مصاف اردن خواهد رفت، همچنین دو تیم عراق و قطر در همان روز و  ساعت ۱۸ مقابل هم قرار خواهند گرفت.

در صورت پیروزی ایران و قطر در مقابل اردن و عراق فینال جذابی در این تورنمنت شکل خواهد گرفت و ایران مقابل کارلوس کی روش سرمربی اسبق خود قرار خواهد گرفت. البته حالت دیگری هم وجود دارد که در صورت شکست ایران و قطر مقابل رقبا در بازی رده بندی این دو تیم به مصاف هم خواهند رفت که این اتفاق احتمال خیلی کمی دارد و تقابل در فینال امکانپذیر تر خواهد بود.

امیر قلعه نویی و کارلوس کی روش در زمان حضور این سرمربی پرتغالی در ایران اختلافات ریز و درشت زیادی با یکدیگر داشتند، حالا که قلعه نویی در تیم ملی ایران جانشین کارلوس کی روش شده است، این مصاف شاید برای هر دو آن‌ها حیثیتی و حساس تر از یک بازی دوستانه باشد.

دیدار نهایی و رده بندی تورنمنت اردن ۲۴ مهر (دوشنبه) انجام خواهد شد، ساعت ۱۸ به وقت ایران بازی رده بندی انجام خواهد شد و ساعت ۲۱ بازی فینال برگزار خواهد شد، دوشنبه ساعت ۲۱ تیم می تواند یک دیدار جذاب همراه با حساسیت های خاص برگزار شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.