تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 آذر 1402 - 7:26
کد خبر : 144322

پرسپولیس دوباره می سازیمت!

پرسپولیس دوباره می سازیمت!

آرمان شرق-گروه ورزش:مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: باید دست به دست بدهیم و بسازیم، اگر بخواهیم تیم را به حال خود رها کنیم بدتر از این‌ها می‌شود.

پرسپولیس دوباره می سازیمت!

پرسپولیس را رها کنیم بدتر از این‌ها می شود!

 رضا درویش بعد از شکست ۲ بر یک مقابل الدحیل و حذف از آسیا در جمع خبرنگاران در حالیکه هواداران علیه او شعار می‌دادند و خواستار جدایی‌اش از پرسپولیس بودند، اظهار داشت: از هواداران باید پوزش بخواهیم چون ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در ادامه هم بازی خوب و معقولی انجام دادیم اما اسیر ضد حملات حریف بودیم. وقتی هم در دقیقه ۸۲ پنالتی از دست می‌رود چنین می‌شود. باید فکر ضد حملات حریف هم می‌کردیم. متأسفانه نتوانستیم از همه لحظات خوبی که داشتیم بهره ببریم مـتأسفانه بازنده شدیم.

وی در مورد جذب مهاجم برای پرسپولیس گفت: مهاجم را باید سرمربی معرفی کند. ضمن اینکه می‌خواستیم سقف بودجه را رعایت کنیم. نمی‌خواستیم بیشتر از آنچه برای ما مشخص کرده بودند هزینه کنیم. چون اگر بیشتر هزینه می‌کردیم ممکن بود مشکلاتی را برای تیم به وجود آورد. وقتی سقف و بودجه را رعایت می‌کنیم این معضلات به وجود می‌آید. باید بازیکنی می‌گرفتم که خیلی بهتر از مهاجمان ما باشد که در این صورت باید بالغ بر یک میلیون دلار هزینه می‌کردیم که وقتی نمی‌توانستیم این هزینه‌ها را بدهیم چاره دیگری نداشتیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد شعارهایی که حین مصاحبه هواداران علیه او می‌دادند و حیا کن و رها کن می‌گفتند، اظهار داشت: هوادار ناراحت است و دوست داشت بازی را ببریم. مگر ندید بازیکنان چقدر ناراحت بودند، مگر ما ناراحت نیستیم؟ هواداران هم ناراحتی‌شان را اینگونه بروز می‌دهند. وقتی هم جام گرفتیم چندین برابر اینها حمایت کردند.

درویش در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی براینکه آیا شما در پرسپولیس می‌مانید با توجه به تنش‌هایی که با گل‌محمدی دارید، عنوان کرد: اصلاً چنین چیزی نیست. اینها در فضای مجازی است. همه دست به دست هم می‌دهیم و سعی می‌کنیم فضای خوبی درست شود و پرسپولیس بتوانند به دوران درخشش برگردد.

وی در مورد اینکه نبیل باهویه مهاجم پرسپولیس بدون نظر و تأیید گل‌محمدی جذب شد، گفت: لوکادیا هم بدون نظر گل‌محمدی انتخاب کردیم. نباید همیشه نیمه خالی لیوان را دید باید نیمه پر لیوان را هم دید.

درویش در مورد اینکه روی سکوها تماشاگران بخشی علیه شما شعار می‌دادند و بخشی علیه گل‌محمدی اظهار داشت: اینها ناراحتی است. هر کسی در ناراحتی یک چیزی می‌گوید نباید به اینها توجه کرد. روزی هواداران نشاط داشتند هم من و هم گل‌محمدی را تشویق می‌کردند حالا هم ناراحتند و این حرف‌ها را می‌زنند نه باید با آن تشویق‌ها به خودمان ببالیم و نه از این اعتراض‌ها ناراحت شویم. باید دست به دست هم بدهیم یک تیم خوب و قدرتمند درست کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس با حضور شما و گل‌محمدی می‌تواند از این مخمصه خارج شود، گفت: مخمصه‌ای نشده؟ چه مخمصه‌ای؟! گاهی اوقات باخت پیش می‌آید. باید دست به دست بدهیم و بسازیم. اگر بخواهیم تیم را به حال خود رها کنیم بدتر از اینها می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.