تاریخ انتشار : شنبه 17 تیر 1402 - 19:35
کد خبر : 134116

پرسپولیس با دو ملی‌پوش و دو خارجی لیست را می‌بندند

پرسپولیس با دو ملی‌پوش و دو خارجی لیست را می‌بندند

آرمان شرق-گروه ورزش:کاملا قابل پیش‌بینی بود که یحیی گل‌محمدی تیم قهرمان خود را با کمترین تغییرات آماده فصل آینده کند و در چند پست تنها نگاه خود را معطوف به تقویت تیم کند.آنها تا این لحظه با شهاب زاهدی، مهاجم ملی‌پوش ایرانی تیم پوشکاش مجارستان و همچنین مسعود ریگی هافبک دفاعی فصل گذشته سپاهان به توافق نهایی دست یافته و به تیم خود اضافه کرده‌اند.این در حالی است که پرسپولیس با سعید صادقی، امید عالیشاه و همچنین گئورگی گولسیانی نیز برای ادامه همکاری به توافق دست یافته است.

پرسپولیس با دو ملی‌پوش و دو خارجی لیست را می‌بندند

با تفکرات ویژه یحیی در نقل و انتقالات پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، کاملا قابل پیش‌بینی بود که یحیی گل‌محمدی تیم قهرمان خود را با کمترین تغییرات آماده فصل آینده کند و در چند پست تنها نگاه خود را معطوف به تقویت تیم کند.

آنها تا این لحظه با شهاب زاهدی، مهاجم ملی‌پوش ایرانی تیم پوشکاش مجارستان و همچنین مسعود ریگی هافبک دفاعی فصل گذشته سپاهان به توافق نهایی دست یافته و به تیم خود اضافه کرده‌اند.

این در حالی است که پرسپولیس با سعید صادقی، امید عالیشاه و همچنین گئورگی گولسیانی نیز برای ادامه همکاری به توافق دست یافته است.

بولت زیر مجموعهنکات مبهم لیست پرسپولیس
مهمترین مسئله اکنون اینجاست که با تغییر قوانین سازمان لیگ در خصوص لیست نفرات بزرگسال که کاهش آن به ۱۹ نفر، اکنون کار یحیی‌ گل‌محمدی سخت‌تر شده است. او در حال حاضر ۱۸ بازیکن بزرگسال در لیست خود دارد و این در حالی ست که به دنبال توافق با میلاد سرلک و همچنین عیسی آل‌کثیر برای تمدید قرارداد هستند. همین موضوع باعث می‌شود تا در شرایط فعلی نیز یحیی به دنبال بررسی خروج نام یکی از بازیکنان کنونی تیمش باشد.

بولت زیر مجموعهعزت‌اللهی همچنان در سبد خرید پرسپولیس
سعید عزت‌اللهی دیگر ملی‌پوش مدنظر پرسپولیس در بازار نقل و انتقالاتی است. او نیم فصل دیگر با تیم وایله دانمارک قرارداد دارد و همین موضوع عاملی است که مذاکرات طرفین را با تاخیر مواجه کرده است. سرمربی پرسپولیس همچنان روی خرید این بازیکن مصر است و مهمترین مسئله در این خصوص موضوع مربوط به آینده میلاد سرلک است.

باشگاه از عزت‌اللهی خواسته شخصا مذاکرات با وایله دانمارک را در مسیر دریافت رضایتنامه دنبال کند و در صورتی که هافبک شماره ۶ تیم ملی موفق به این امر شود، مذاکرات نهایی با وی از سر گرفته خواهد شد و پای میز مذاکره خواهند نشست.

1885992

بولت زیر مجموعهمهاجم برزیلی در آستانه توافق برای جدایی
یکی از اتفاقاتی که می‌تواند گره لیست پرسپولیس را باز کند، لئاندرو پریراست. مهاجم برزیلی که نیم فصل حضور در این تیم را با تنها یک گل زده به پایان رساند و اکنون باشگاه با نظر یحیی گل‌محمدی به دنبال توافق برای پایان دادن به قرارداد طرفین است. در صورت خروج پریرا اما اولویت پرسپولیس جذب مهاجم خارجی دیگری خواهد بود و این مسئله از این جهت نیز کمکی به خالی شدن لیست بزرگسالان پرسپولیس نخواهد کرد، مگر اینکه باز هم دست یحیی از مهاجم خارجی کوتاه بماند و او با سرمایه‌های کنونی‌اش (وحید امیری، مهدی عبدی، شهاب زاهدی و احتمالا عیسی آل‌‌کثیر) در فصل بعدی حضور یابد.

1854280

بولت زیر مجموعهعیسی و هوایی شدن ناگهانی
مهاجم جنوبی پرسپولیس علی‌رغم تمام ابراز علاقه‌ای که به این تیم داشته، این روزها به واسطه پیشنهادات مالی بهتر کاملا هوایی شده است. آخرین پیشنهاد او به پرسپولیس ۳۰ میلیارد بود! که در مذاکره به ۲۰ میلیارد کاهش پیدا کرد. هرچند این مبلغ نیز از سوی باشگاه خیلی زود رد شد و آنها مدعی شدند که سقف قرارداد که حدود ۱۵ میلیارد است، تنها به بازیکنان ملی‌پوش و کاپیتان خواهد رسید و دیگر بازیکنان در رنک بعدی حاضر خواهند شد. مسئله‌ای که باعث شده تا عیسی این روزها دور از پرسپولیس و تمرینات این تیم باشد و باید دید پیش از اردوی خارجی سرخ‌ها، او با این تیم به توافق خواهد رسید یا باشگاه را بیش از گذشته مجاب به خرید مهاجم خارجی جایگزین به واسطه سیو بودجه پریرا و آل‌کثیر در این مسیر خواهد کرد.

1881435

بولت زیر مجموعهکنعانی معادلات خط دفاعی را بهم می‌زند
مدافع ملی‌پوش فصل گذشته الاهلی قطر دیگر گزینه‌ای است که به امضای قرارداد با پرسپولیس نزدیک‌تر از قبل شده است. اگر اتفاق خاصی نیفتاد باید او را بار دیگر در جمع پرسپولیسی‌ها دید و کنعانی‌زادگان ترجیح داده علی‌رغم پیشنهاداتی که داشت پای میز مذاکره و عقد قرارداد با پرسپولیس بنشیند. این انتقال احتمالی و نزدیک اما معادلات خط دفاعی پرسپولیس را کاملا برهم خواهد زد. سرخ‌ها در حال حاضر پورعلی گنجی و گولسیانی را به عنوان مهره‌های قطعی خود در اختیار دارند و باید دید با حضور کنعانی‌زادگان از جمع علی نعمتی، فرشاد فرجی و وحدت حنانوف قرعه به نام چه بازیکنی خواهد خورد و از این تیم جدا خواهد شد. به نظر می‌رسد وضعیت برای مدافع تاجیکستانی برای جدایی از این تیم محتمل‌تر باشد.

1894791

بولت زیر مجموعهیاسین همچنان در برنامه‌های یحیی
یاسین سلمانی به عنوان یکی از ستاره‌های فصل گذشته سپاهان اکنون در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سرخابی‌ها را مشتری خود می‌بیند. او اما به دنبال این است تا در پروسه جذب بازیکنان زیر ۲۳ سال توسط لیگ قطر، شانس حضورش در لیگ ستارگان را دنبال کند و همچنان منتظر این اتفاق است. با این حال در صورتی که این مسئله منتفی شود، پرسپولیس پای مذاکره خواهد آمد و او را به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال در اختیار خواهد گرفت. بازیکنی که مشکلی برای لیست این تیم که چالش بزرگی را شکل داده، به وجود نخواهد آورد.

1883875

بولت زیر مجموعهدو بازیکن خارجی در لیست پرسپولیس
سرمربی پرسپولیس در دو پست مهاجم و مدافع چپ به دنبال بازیکن خارجی است. سرمربی سرخ‌ها گزینه‌هایی در ذهن دارد و در حال حاضر به دنبال بررسی نهایی آنهاست تا بعد از جمع‌بندی روند مذاکرات توسط باشگاه دنبال شود. اتفاقی که لیست پرسپولیس را بار دیگر با مشکل بزرگی مواجه خواهد کرد.

بولت زیر مجموعهوضعیت مبهم خروجی‌ها و تمدیدی‌ها
مسئله نهایی در خصوص نقل و انتقالات پرسپولیس مربوط به بازیکنان تمدیدی است. میلاد سرلک و عیسی آل‌کثیر است. دو بازیکنی که باید هر چه زودتر تکلیف این باشگاه را مشخص کرده تا باشگاه و یحیی گل‌محمدی لیست بزرگسالان تیم را سامان دهند. از سوی دیگر جذب کنعانی‌زادگان و در ادامه احتمال انتقال سعید عزت‌اللهی و دو بازیکن خارجی، نگرانی بزرگی را در اردوگاه سرخ‌ها در خصوص خروج بازیکنان عدم نیاز جدید شکل داده است که باید هر چه زودتر تکلیف آنها مشخص شده تا از بازار نقل و انتقالاتی و تیم‌های خواهان خود دور نشوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.