پیشکسوت پرسپولیس گفت: پرسپولیس با تیمی بازی دارد که سقف و در و پنجره نقل و انتقالات را پشت سر گذاشته و هرچه توانسته بازیکن گرفته اما تیم ما با محدودیت وارد لیگ شده است.

محمدرضا مهدوی بازیکن اسبق پرسپولیس درباره دیدار این هفته پرسپولیس مقابل حریف قطری اظهار داشت: متاسفانه در بازی قبلی پرسپولیس نتوانست آنطور که باید و شاید از موقعیت‌هایش استفاده کند چون شرایط زمین خراب بود. این وضعیت باعث شد که برنامه‌های تاکتیکی تیم بر هم بریزد. من از آنها خبر داشتم. اوضاع زمین به قدری بد بود که کریستیانو رونالدو حتی نتوانست ۵۰۰ متر هم بدود. در صورتی که این بازیکن در هر بازی کیلومترها می‌دود.

فوتبالیست سالهای گذشته پرسپولیس با اشاره به شرایط حریف پیش روی این تیم تاکید کرد: پرسپولیس همیشه گربه سیاه الدحیل بوده است. هرچند که حالا تیم الدحیل توانسته برخلاف پرسپولیس و دیگر تیم‌های ایرانی سقف و در و دیوار و پنجره نقل و انتقالات را بشکند و تا توانسته بازیکنان فوق العاده‌ای گرفته است. در واقع پرسپولیس با یک تیم پر مهره و خطرناک بازی دارد. هرچند که من به این پرسپولیس امیدوارم. با توجه به شرایط خوب زمین الدحیل مطمئنم کارهای تاکتیکی یحیی در آنجا جواب می‌دهد و ما راحت می‌توانیم امتیاز مورد نظرمان را از زمین حریف بگیریم.

وی درباره حضور کوتینیو بازیکن اسبق بارسا در قلب خط میانی تیم حریف و نحوه مهار او گفت: برای مهار چنین بازیکنانی باید به صورت منطقه‌ای آنها را مهار کرد. او یک فوتبالیست پرتحرک است که در محدوده میانی زمین و در عرض خیلی حرکت می کند و در همین محدوده بیرون محوطه با ارسال پاس های مورب به درون ۱۸ قدم مهاجمان را در موقعیت خطرناک قرار می دهد. هر چند که مطمئنم پرسپولیس با ۴ مدافع بازی می‌کند و قطعاً یحیی تاکتیک های مختلفی بین هافبک‌های دفاعی و مدافعان ایجاد کرده تا این بازیکن را مهار کنند.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره غیبت سرلک در بازی مقابل الدحیل خاطرنشان ساخت: خوشبختانه پرسپولیس در خط میانی مهره‌های زیادی دارد که می‌تواند به جای میلاد به میدان بفرستد. گولسیانی، رفیعی و بقیه هستند که می توانند جای خالی میلاد را پر کنند. مطمئناً پرسپولیس می‌رود تا در زمین قطر شکست هفته اول در استادیوم آزادی را جبران کند. شک ندارم بازی در زمین مسطح چمن ورزشگاه الدحیل کمک می‌کند تا پرسپولیس به خواسته‌اش برسد.

مهدوی در پایان ابراز امیدواری کرد تیم پرسپولیس در دیدار دوشنبه این هفته بتواند حریفش را شکست بدهد و با دست پر به تهران برگردد. این دیدار دوشنبه دهم مهرماه جاری و از ساعت ۲۱:۳۰ در زمین اختصاصی تیم دحیل در دوحه قطر برگزار می شود.