تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 آذر 1397 - 12:59
کد خبر : 50468

ارز ۴۲۰۰ تومانی ، ۱۴ میلیارد دلار و برای واردات دارو و ملزومات کشاروزی است

آرمان شرق:سخنگوی دولت تاکید کرد: آمار و ارقام بودجه ۹۸ را صبح فردای روزی که لایحه را به مجلس ارسال می‌کنیم در سازمان برنامه و بودجه اعلام خواهم کرد. به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران در خصوص نرخ ارز پیش‌بینی شده در بودجه سال آینده گفت: آنچه برای

آرمان شرق:سخنگوی دولت تاکید کرد: آمار و ارقام بودجه ۹۸ را صبح فردای روزی که لایحه را به مجلس ارسال می‌کنیم در سازمان برنامه و بودجه اعلام خواهم کرد.

به گزارش آرمان شرق به نقل از ایلنا محمدباقر نوبخت در جمع خبرنگاران در خصوص نرخ ارز پیش‌بینی شده در بودجه سال آینده گفت: آنچه برای بازار ارز ۴۲۰۰ تومانی است، اگر ارز دیگری باقی بماند و بانک مرکزی بخواهد مداخله کند، باقی را برای تنظیم بازار نیما با نرخ ارز نیما ارائه خواهد کرد. آنچه بخش قابل توجه ارز ۴۲۰۰ تومانی خواهد بود ۱۴ میلیارد دلار و برای واردات دارو و ملزومات کشاروزی است اما پیش‌بینی می‌شود البته این شامل پیش بینی‌هایی است که در بودجه لحاظ نمی‌شود اما در محاسبات ما مدنظر قرار می‌گیرد.

وی همچنین در رابطه با اعداد و ارقام مهم در بودجه سال ۹۸ گفت: آمار و ارقام بودجه ۹۸ را صبح فردای روزی که لایحه را به مجلس ارسال می‌کنیم در سازمان برنامه و بودجه اعلام خواهم کرد. البته نمایندگان برای کار مهم‌تر یعنی سرکشی به حوزه انتخابیه تا ۱۰ روز جلسه علنی ندارند.

سخنگوی دولت تاکید کرد: اما ما در دولت طبق قانون با تلاش فراوان حتی با جلسات فوق‌العاده در دولت و سازمان برنامه و بودجه لایحه را در ۱۴ جلد آماده کردیم که آقای رییس‌جمهور در زمان مقرر طی مراسمی که لازم است برای ذکر نکات بودجه در مجلس حاضر خواهند شد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.