تاریخ انتشار : سه شنبه 2 آبان 1402 - 12:14
کد خبر : 141427

هنوز ۸ هزار بلیت بازی پرسپولیس باقی مانده!

هنوز ۸ هزار بلیت بازی پرسپولیس باقی مانده!

آرمان شرق-گروه ورزش:در شرایطی که شب گذشته گفته می شود همه بلیت‌های ورزشگاه آزادی برای دیدار پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان خریداری شده اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

هنوز ۸ هزار بلیت بازی پرسپولیس باقی مانده!

هنوز 8 هزار بلیت بازی پرسپولیس باقی مانده!

به گزارش ورزش سه شب گذشته افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس اعلام کرد طبق شنیده‌هایش هواداران تمام بلیت‌های مسابقه تیمش مقابل نماینده تاجیکستان را خریداری کرده‌اند و یقین دارد ورزشگاه به اندازه‌ای که بلیت فروش خواهد رفت پر می‌شود اما امروز و در فاصله ۱۰ ساعت باقیمانده تا این دیدار هنوز چیزی بالغ بر ۸ هزار بلیت الکترونیکی این مسابقه باقی مانده است.

بلیت‌های باقی‌مانده مربوط به بخش‌های شمالی در طبقه اول و دوم و البته طبقه دوم شرقی(روبروی جایگاه) و پشت دروازه جنوبی (طبقه اول ) هستند.نکته جالب اینکه تنها بلیت‌های روبروی جایگاه که گران‌ترین بلیت‌های این مسابقه بود و ۳۰۰ هزار تومان قیمت دارد کاملا به فروش رفته است.

البته در اتفاقی عجیب صبح دیروز تعداد کمی از بلیت‌های این قسمت باقی مانده بود که به یکباره تعداد آن افزایش یافت اما حالا هیچ بلیتی برای خرید در این جایگاه وجود ندارد
.
از سوی دیگر بلیت‌های طبق دوم جنوبی که قرار بود متعلق به بانوان باشد همچنان غیرفعال است و مشخص نیست بانوان تماشاگر در این دیدار حضور داشته باشند.

به نظر م‌ رسد تا شروع بازی پرسپولیس بلیت های باقی‌مانده هم به فروش برسد و چیزی حدود ۳۰ هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.