تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 مهر 1402 - 14:58
کد خبر : 140635

پرسپولیس با ۱۰ مصدوم در پنج هفته رکورد زد!

پرسپولیس با ۱۰ مصدوم در پنج هفته رکورد زد!

آرمان شرق-گروه ورزش: قرمزها که با مربی بدنساز و ماساژور فصل قبل هرچه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شدیم آماده‌تر به مصاف حریفان خود می‌رفتند، در این فصل به لحاظ ‌بدنسازی کمی دیرتر از رقبا کار خودشان را آغاز کردند. اما علت مصدومیت‌ها به مسائل دیگری هم برمی‌گردد. وضعیت بد زمین و البته تعطیلی گاه و بی‌گاه مسابقات که باعث شده بازیکنان در کوران مسابقات باز هم‌ بدنسازی را به تمرینات تاکتیکی و تکنیکی اضافه کنند تاثیر منفی فراوانی روی آنها گذاشته که خروجی آن می‌شود همین آسیب‌دیدگی‌های بعضا طولانی مدت. 

پرسپولیس با ۱۰ مصدوم در پنج هفته رکورد زد!

«اعتماد»: در هفته پنجم از بازی‌های لیگ برتر، پرسپولیس از سد گل‌گهر گذشت و باز هم‌ به تعطیلات رفت! اما یحیی گل‌محمدی در این فصل از مسابقات به جز اینکه با کمبود مهاجم روبه‌رو‌ شده با مصدومیت پی‌درپی بازیکنانش هم مواجه است. درحالی به ‌آمار پرتعداد مصدومان‌ اضافه می‌شود ‌که‌ هنوز ۲۵ هفته‌ از بازی‌های لیگ برتر‌ و به علاوه بازی‌های حذفی و لیگ قهرمانان آسیا باقی مانده و این اتفاق برای سرمربی پرسپولیس نگران‌کننده است. اما دلیل این مصدومیت‌های پی‌درپی چیست؟ قرمزها که با مربی بدنساز و ماساژور فصل قبل هرچه به پایان لیگ نزدیک‌تر می‌شدیم آماده‌تر به مصاف حریفان خود می‌رفتند، در این فصل به لحاظ ‌بدنسازی کمی دیرتر از رقبا کار خودشان را آغاز کردند. اما علت مصدومیت‌ها به مسائل دیگری هم برمی‌گردد. وضعیت بد زمین و البته تعطیلی گاه و بی‌گاه مسابقات که باعث شده بازیکنان در کوران مسابقات باز هم‌ بدنسازی را به تمرینات تاکتیکی و تکنیکی اضافه کنند تاثیر منفی فراوانی روی آنها گذاشته که خروجی آن می‌شود همین آسیب‌دیدگی‌های بعضا طولانی مدت.
در ادامه نگاهی به اسامی بازیکنان مصدوم پرسپولیس تا اینجای فصل انداختیم.
۱- وحید امیری: مصدومیت وحید امیری از ناحیه کشاله است و او به همین دلیل فیفادی را هم از دست داده است. امیری در اواخر بازی با النصر مصدوم ‌شد.‌
۲- مهدی ترابی: ستاره پرسپولیس به دلیل پیچ‌خوردگی پا و یک مصدومیت کهنه از میادین دور شده و همچنان احساس درد می‌کند. او هم ‌در بازی با النصر مصدوم ‌شد که چمن بد ورزشگاه در تشدید مصدومیتش بی‌تاثیر نبود.‌
۳-‌ میلاد سرلک: مصدومیت شماره ۱۰ سرخپوشان کشیدگی همسترینگ است و او هم تا یک ماه آینده در ترکیب پرسپولیس حضور نخواهد داشت.
۴- یاسین سلمانی: پارگی رباط صلیبی این بازیکن جوان، بحران بزرگی را در پرسپولیس ایجاد کرده و او فصل را از دست داده است.
۵-‌ علیرضا عنایت‌زاده: این بازیکن جوان در یک دیدار دوستانه دچار پارگی رباط صلیبی شد تا بازیکنی که یحیی حساب ویژه‌ای روی او باز کرده بود، فصل را ازدست بدهد!
۶- علیرضا خدادادی: مهاجم پرامید تیم بزرگسالان و آقای گل زده امیدها، بار دیگر از ناحیه رباط صلیبی آسیب دید و تحت عمل جراحی قرار گرفت!
دانیال اسماعیلی‌فر، امید عالیشاه، علیرضا بیرانوند و علی نعمتی هم در این فصل مصدوم شدند تا تعداد مصدومان پرسپولیس در پنج هفته ابتدایی به ده بازیکن برسد!

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.