تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 10:08
کد خبر : 147741

هشدار شباب الاهلی: پرسپولیس گلر دوم می‌خواهد!

هشدار شباب الاهلی: پرسپولیس گلر دوم می‌خواهد!

آرمان شرق-گروه ورزش:شاید این بازی زنگ خطری برای جذب گلر دوم پرسپولیس باشد. در شرایطی که علیرضا بیرانوند سه کارته است و مصدومیت هم در فوتبال اجتناب ناپذیر است، نبود یک گلر دوم مطمئن ممکن است به پرسپولیس آسیب بزند. حال باید دید اصلا این باشگاه و اوسمار برنامه‌ای برای خرید دروازه‌بان دارند یا خیر.

هشدار شباب الاهلی: پرسپولیس گلر دوم می‌خواهد!

هشدار شباب الاهلی: پرسپولیس گلر دوم می‌خواهد!

به گزارش “ورزش سه”، پرسپولیس که این روزها در امارات اردو زده، در اولین دیدار تدارکاتی خود به مصاف شباب الاهلی امارات رفت که در نتیجه‌ای عجیب، سرخ‌ها با پنج گل از حریف اماراتی شکست خوردند‌.

این شکست در غیاب ملی پوشان پرسپولیس رقم خورد اما ۹ بازیکن اصلی و بزرگسال پرسپولیس هم در ترکیب بودند. از ویدیوهایی که از گل‌های دریافتی پرسپولیس دست به دست می‌شود ضعف گلر کاملا واضح است.

1984032

پرسپولیس بعد از جدایی احمد گوهری هیچ گلر دوم دیگری جذب نکرد و علیرضا بیرانوند در تمام بازی‌های این فصل به میدان رفته است و گلرهای دوم و سوم سرخ‌ها از آکادمی‌شان هستند.

در بازی با شباب الاهلی نیز در غیاب بیرانوند امیرضا رفیعی در چارچوب دروازه حضور داشت که گل‌های زیادی دریافت کرد.

شاید این بازی زنگ خطری برای جذب گلر دوم پرسپولیس باشد. در شرایطی که علیرضا بیرانوند سه کارته است و مصدومیت هم در فوتبال اجتناب ناپذیر است، نبود یک گلر دوم مطمئن ممکن است به پرسپولیس آسیب بزند. حال باید دید اصلا این باشگاه و اوسمار برنامه‌ای برای خرید دروازه‌بان دارند یا خیر.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.