تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1402 - 7:40
کد خبر : 136001

مهاجم خارجی پرسپولیس کیست:سوکول سیکلیشی یا استفان یووتیچ؟

مهاجم خارجی پرسپولیس کیست:سوکول سیکلیشی یا استفان یووتیچ؟

آرمان شرق-گروه ورزش:یک سایت آلبانیایی نوشت: پرسپولیس به مهاجم ۳۳ ساله فصل قبل الخلیج پیشنهاد خوبی داده و این بازیکن می‌تواند به‌زودی راهی تهران شود.

مهاجم خارجی پرسپولیس کیست:سوکول سیکلیشی یا استفان یووتیچ؟

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر ، سایت shqiptarja نوشت: قرار است سوکول سیکلیشی به کار خود در ایران ادامه دهد. مهاجم تیم ملی آلبانی که فصل گذشته را به صورت قرضی در الخلیج عربستان به پایان رساند، مورد توجه پرسپولیس است.

این بازیکن ۳۳ ساله در ۲۹ بازی ۱۰ گل به ثمر رساند و عملکرد خوبی را ارائه داد. سیکلیشی پس از یک سال قرضی به قونیه‌اسپور بازگشت و با توجه به اینکه قراردادش با این تیم ترکیه‌ای تابستان ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد به دنبال ماجراجویی جدیدی است. این مهاجم پیشنهاد بالایی را دریافت کرده و می‌تواند قونیه را ترک کند. او در ۳۳ سالگی به دنبال قراردادی خوب است تا بتواند فوتبالش را به خوبی به پایان ببرد. این بازیکن همراه تیم ملی فوتبال آلبانی در یورو ۲۰۱۶ حضور داشت و در مجموع طی ۵۳ بازی ملی ۱۲ گل برای تیم ملی کشورش به ثمر رساند.

پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر باید در هفته نخست لیگ برتر باید در خانه به دیدار آلومینیوم اراک برود که این دیدار پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

استفان یووتیچ مهاجم سرشناسی که در سال‌های گذشت در اکثر مواقع مصدوم بوده به پرسپولیس لینک شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اندیشه معاصر و به نقل از اعتماد آنلاین، استفان یووتیچ مهاجم سرشناس مونته‌نگرویی به پرسپولیس لینک شده و برخی خبرگزاری‌ها از مذاکرات بین مدیران سرخ‌ها با این مهاجم خبر داده‌اند. اما اعتمادآنلاین به اطلاعات جالبی در مورد این ماجرا دست پیدا کرده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، یحیی گل‌محمدی به شدت دنبال جذب یک مهاجم خارجی خوب است. در روزهای گذشته خبر مذاکره دو مهاجم خارجی آلبانیایی و برزیلی با پرسپولیس در رسانه‌ها منتشر شد که یک منبع آگاه از داخل باشگاه مذاکره با این بازیکنان را رد کرد.

از روز گذشته بحث انتقال استفان یووتیچ مهاجم اهل مونته‌نگرو به پرسپولیس مطرح شد. این بازیکن ۳۳ ساله سابقه بازی در تیم‌های منچسترسیتی و اینتر و سویا را در کارنامه دارد.

با این حال آنچه باعث تعجب اهالی فوتبال شده این است که یووتیچ در تمام تیم‌هایی که در سه سال گذشته حضور داشته مصدوم بوده و چندان بازی نکرده است. این سوابق از روی اطلاعات به ثبت رسیده او در سایت ترنسفرمارکت استخراج شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.