تاریخ انتشار : سه شنبه 30 مرداد 1397 - 10:54
کد خبر : 36347

مرد متعرض به منشی در شهرک غرب دستگیر شد

مرد متعرض به منشی در شهرک غرب دستگیر شد

آرمان شرق:متهم پس از مواجه حضوری با شاکیه و همچنین مشاهده تصاویر ضبط شده ی دوربین های مداربسته ی داخل کلینیک دندانپزشکی مجبور به بیان حقیقت شد به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، در توضیح این خبر گفت : روز ۲۹ تیرماه سال جاری پرونده ای با موضوع “آزار

آرمان شرق:متهم پس از مواجه حضوری با شاکیه و همچنین مشاهده تصاویر ضبط شده ی دوربین های مداربسته ی داخل کلینیک دندانپزشکی مجبور به بیان حقیقت شد

به گزارش آرمان شرق به نقل از رکنا، سرهنگ علی ولیپور گودرزی ، در توضیح این خبر گفت : روز ۲۹ تیرماه سال جاری پرونده ای با موضوع “آزار و اذیت منشی خانم در کلینیک دندانپزشکی” از کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس به اداره ۱۶ پلیس  آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد.

زن جوان پس از حضور در اداره ۱۶به کارآگاهان گفت : مردی به عنوان بیمار به کلینیک دندانپزشکی مراجعه کرد اما با سوء استفاده از خلوتی داخل کلینیک به سمت من حمله ور شد و مرا مورد آزار و اذیت قرار داد .

وی افزود : “ساعت ۱۹:۰۰ مردی حدودا ۵۰ ساله به کلینیک دندانپزشکی مراجعه و درخواست کرد تا پزشک نسبت به معاینه ی ایشان اقدام کند ؛ به ایشان توضیح دادم که پزشک بعدازظهرها ویزیت ندارند و من نیز صرفا برای نوبت دهی به بیماران و پاسخگویی به تلفن ها در مطب حضور دارم . این شخص با اطلاع از تنها بودن من در داخل مطب ، ناگهان به سمت من حمله ور و دیوانه وار مرا مورد ضرب و شتم قرار داد و پس از آزار و اذیت از داخل مطب متواری شد “.

کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با مراجعه به محل وقوع جرم  به بررسی تصاویر دوربین های مداربسته پرداخته و موفق به شناسایی پلاک خودرو متهم به شماره ایران ۲۲/*** هـ ۵۷ شدند . با شناسایی تصویر متهم به نام “مسعود” (۵۴ ساله) از سوی شاکی پرونده ، کارآگاهان در بررسی های بیشتر اطلاع پیدا کردند که این شخص دارای اقامت در یکی از کشورهای اروپایی است و تا چند روز آینده نیز قصد خروج از کشور را دارد ؛ لذا در اولین مرحله و برابر هماهنگی با شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک تهران ، اقدام قانونی جهت ممنوع الخروج شدن متهم انجام شد و در ادامه با انجام اقدامات ویژه پلیسی محل سکونت مسعود در شهرک قدس – خیابان زرافشان شناسایی و سحرگاه سه شنبه ۲۳ مردادماه دستگیر و به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد .

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : متهم پس از مواجه حضوری با شاکیه و همچنین مشاهده تصاویر ضبط شده ی دوربین های مداربسته ی داخل کلینیک دندانپزشکی مجبور به بیان حقیقت شد و صراحتا به آزار و اذیت شاکیه اعتراف کرد ؛ نهایتا با اعتراف صریح متهم و انجام تحقیقات تکمیلی ، متهم با صدور قرار قانونی روانه زندان شد .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.