تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 تیر 1402 - 1:18
کد خبر : 135122

محمدحسین اسلامی جانشین مهدی قایدی در استقلال

محمدحسین اسلامی جانشین مهدی قایدی در استقلال

آرمان شرق-گروه ورزش:قرار است محمدحسین اسلامی مهاجم تیم ملی و بازیکن تیم ذوب آهن جای مهدی قایدی را در ترکیب استقلال بگیرد. این بازیکن فصل گذشته در تیم ذوب آهن بازی می کرده و از سوی امیر قلعه نویی به اردوی تیم ملی هم دعوت شد. این بازیکن ریز نقش به زعم جواد نکونام می تواند جانشین شایسته ای برای مهدی قایدی باشد.

محمدحسین اسلامی جانشین مهدی قایدی در استقلال

با جانشین مهدی قایدی در استقلال آشنا شوید!

وقایع روز :استقلال در تلاش است برای فصل پیش رو هم مهدی قایدی را در اختیار داشته باشد و به این خاطر با باشگاه شباب الاهلی مذاکره کرده اما بعید است این مذاکره نتیجه ای به دنبال داشته باشد.

مهدی قایدی درتمرینات آماده سازی تیم شباب در اردوی خارجی غایب است. این مسئله معنایی جز این ندارد که قایدی فصل آینده در تیم شباب الاهلی بازی نخواهد کرد. البته این حرکت دلیل بر حضور مهدی در استقلال هم نیست! به خاطر بد قولی استقلال در پرداخت حق و حقوق شباب الاهلی، این باشگاه می کوشد قایدی را قرضی به یک تیم اماراتی بدهد و احتمالا این تیم اتحاد کلباء خواهد بود.

قرار است محمدحسین اسلامی مهاجم تیم ملی و بازیکن تیم ذوب آهن جای مهدی قایدی را در ترکیب استقلال بگیرد. این بازیکن فصل گذشته در تیم ذوب آهن بازی می کرده و از سوی امیر قلعه نویی به اردوی تیم ملی هم دعوت شد. این بازیکن ریز نقش به زعم جواد نکونام می تواند جانشین شایسته ای برای مهدی قایدی باشد.

باشگاه استقلال البته به خاطر از دست دادن مهدی قایدی چندان ناراحت نیست، به این خاطر که ادامه حضور قایدی می توانست بار مالی زیادی را روی دوش باشگاه بگذارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.