تاریخ انتشار : شنبه 30 دی 1402 - 7:31
کد خبر : 147262

ماجرای برانکو ؟!

ماجرای برانکو ؟!

آرمان شرق-گروه ورزش:نمایشی که چند وقت اخیر برای هواداران پرسپولیس به اجرا درآمد حتی اگر هماهنگ شده هم نبود، تبدیل به یک معامله سه سر برد برای درویش، اسپانسر باشگاه و برانکو شد. در این بین تنها سر هواداران بی‌کلاه مانده که همچنان تیم‌شان بدون سرمربی است. آیا از همان اول قرار بود برانکو بیاید؟ مشکل خانوادگی اجازه نداد؟ با توجه به اطلاعاتی که خبرنگار «اعتماد» دارد پاسخ هر دو سوال منفی است.

ماجرای برانکو ؟!

اغتماد: پس از آنکه با یک توافق دوجانبه بین پرسپولیس و گل‌محمدی، سرمربی این تیم از ادامه همراهی با سرخپوشان انصراف داد، مدیران باشگاه با فشار هواداران به تکاپو افتادند و باب مذاکره را با برانکو ایوانکوویچ باز کردند. مربی با تجربه کروات که در تیم ملی عمان جایگاه مستحکمی ندارد و در یکی، دو مصاحبه هم پالس‌های مثبتش درباره پرسپولیس قند در دل پرسپولیسی‌ها آب کرده بود! اما تقریبا تمام نزدیکان برانکو می‌دانستند احتمال بازگشت او به فوتبال ما نزدیک به صفر است که در ادامه به دلایل این موضوع می‌پردازیم.
ماجرا از آنجا آغاز شد که دلبری، یکی از اعضای هیات‌مدیره پرسپولیس به اردوی عمان رفت تا با برانکو مذاکرات مستقیمی داشته باشد. از جزییات و درخواست برانکو در آن جلسه خبرنگار «اعتماد» پرده برداشت که قبل‌تر به آن پرداختیم. شروطی مثل بازگشت کریم باقری که در همان ابتدا مشخص بود از عهده رضا درویش خارج است. برانکو هم که قبلا با ایرج عرب یک مدیر حراستی بود همکاری داشت به خوبی می‌دانست درویش هم خودش را مقابل بالادستی‌ها قرار نمی‌دهد و پس از عکس یادگاری با دلبری در یک ویس که در فضای مجازی منتشر شد، اعلام کرد به دلیل مشکلات خانوادگی  قادر به  بازگشت به پرسپولیس  نیست!
البته در همان گزارش ابتدایی هم از جلسه دلبری و برانکو نوشتیم که وی شرایط کشورمان را زیر نظر دارد و از ایران پیام‌های منفی زیادی داشته که این هم باعث شده بخواهد قید حضور در پرسپولیس را بزند، اما این داستان  اینجا تمام  نشد!
بعد از همه اینها رضا چلنگر، دوست و مترجم سابق برانکو وارد عمل شد و مفاصامالیات و پرداخت آن را روزنه‌ای از شانس زیاد برای بازگشت سرمربی خارجی تعبیر کرد و در ادامه پرداخت جریمه دیرکرد مالیاتی از جانب درویش را سورپرایز بزرگ مدیر سرخ‌ها دانست تا هم برانکو از پرداخت بدهی مالیاتی خوشحال باشد و هم درویش از تعریف و تمجید چلنگر نزد هواداران اعتبار دوباره‌ای بگیرد! حالا رضایت دو طرفه اتفاقی بوده یا هماهنگ شده یک موضوع دیگر است، اما این وسط برای اسپانسر پرسپولیس هم که این پول را که مبلغ زیادی هم نبود پرداخت کرد نیز حسابی تبلیغ شد تا جایی که هواداران از همه جا بی‌خبر پرسپولیس در کامنت‌های متعدد از این اسپانسر قدردانی کردند! اسپانسری که در مدت اخیر بابت برخی پرونده‌های مربوط به دریافت ارز  تحت  فشار هم قرار گرفته  بود.
سرانجام درویش و یکی دیگر از مقامات باشگاه هم احتمالا برای آخرین عکس یادگاری با برانکو به قطر رفتند تا به  شکلی هواداران  تیم‌شان را  آرام کنند.
برانکو با جملات احساسی برای هواداران باز هم نه گفت و درویش هم از تلاش‌هایی که به عشق هواداران کرد، اما ثمری نداشت، سخنرانی کرد تا نه سیخ بسوزد و نه کباب! حالا برانکو می‌تواند هر زمان که خواست به ایران سفر کند، چون بدهی مالیاتی ندارد و درویش هم سربلند از مفاصاحساب مالیاتی با برانکو و گرفتن عکس یادگاری با مربی محبوب هواداران یک مربی دیگر را روی نیمکت تیمش خواهد آورد.
به این ترتیب می‌توان گفت نمایشی که چند وقت اخیر برای هواداران پرسپولیس به اجرا درآمد حتی اگر هماهنگ شده هم نبود، تبدیل به یک معامله سه سر برد برای درویش، اسپانسر باشگاه و برانکو شد. در این بین تنها سر هواداران بی‌کلاه مانده که همچنان تیم‌شان بدون سرمربی است.
آیا از همان اول قرار بود برانکو بیاید؟ مشکل خانوادگی اجازه نداد؟ با توجه به اطلاعاتی که خبرنگار «اعتماد» دارد پاسخ هر دو سوال منفی است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.