تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1402 - 23:56
کد خبر : 143707

فیلمبردار صدا و سیما: نکونام الفاظ زشت و ناموسی به من گفت!

فیلمبردار صدا و سیما: نکونام الفاظ زشت و ناموسی به من گفت!

آرمان شرق-گروه ورزش:فیلمبردار صدا و سیما گفت: سرمربی استقلال در پایان مسابقه هدفونم را کشید و به من الفاظ زشت و ناموسی گفت.

فیلمبردار صدا و سیما: نکونام الفاظ زشت و ناموسی به من گفت!

فیلمبردار صدا و سیما: نکونام الفاظ زشت و ناموسی به من گفت+فیلم

 فارس: فیلمبرداری که در پایان مسابقه با جواد نکونام درگیری پیدا کرد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من مشغول تصویر برداری پخش زنده بودم و کارگردان در هدفون به من می گفت چه تصویرهایی را بگیریم که نکونام سرمربی استقلال به سمت من آمد و هدفون را ازگوش من برداشت و الفاظ زشت و ناموسی به من داد.

وی افزود: دیگر همکارانشان را که من نمی شناسم هم به سمت من آمدند و به دوربینم آسیب زند و این مساله برای نکونام که در کشورهای دیگر هم فوتبال بازی کرده و با HB  آشناست و با پروتکل های تلویزیونی آشناست خوب نیست. نمی دانم دلیل رفتارش چه بود زیرا من پروتکل ها را رعایت کرده بودم.

وی درمورد درگیری با هاشمی نسب و سامره گفت: در ادامه همان بحث آمدند و حرف هایی زدند که نمی توانم آن را تکرار کنم. برای اسطوره های فوتبال ما مثل سامره و نکونام خوب نیست که چنین رفتارهایی داشته باشند.

این فیلمبردار درمورد اینکه به مربیان استقلال نزدیک شده است، گفت: تاجایی که قوانین به من اجازه می داد به نیمکت نزدیک شدم و بیش از حد قوانین کاری انجام ندادم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.