تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 0:28
کد خبر : 134820

جای خالی «کریم باقری»

جای خالی «کریم باقری»

آرمان شرق-گروه ورزش:وضعیت رختکن پرسپولیس در حالی با چنین رفتارهایی کنترل می‌شود که از کریم باقری به عنوان یکی از مربیانی که مدیریت بین بازیکنان و اعضای داخل رختکن را بر عهده می‌گرفت یاد می‌شد اما عدم حضور او در جمع دستیاران فعلی یحیی گل محمدی باعث بروز چنین حاشیه‌های ادامه داری شده است.

جای خالی «کریم باقری»

تشدید بحران در رختکن پرسپولیس/ جای خالی «کریم باقری»

مشاجره لفظی دروازه بان تیم ملی ایران با سرپرست پرسپولیس در فضای مجازی باعث قهر آنها در جمع سرخپوشان پایتخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حاشیه‌های فراوان علیرضا بیرانوند در نقل و انتقالات تابستانی نه تنها صدای هواداران فوتبالی را در آورد بلکه افشین پیروانی سرپرست این تیم نیز نسبت به آن واکنش مجازی نشان داد. سرپرست پرسپولیس با «آنفالو» کردن علیرضا بیرانوند در اینستاگرام نسبت به حاشیه‌های او واکنش نشان داد اما پس از ادامه حضور دروازه‌بان تیم ملی ایران در پرسپولیس دوباره دوستی آنها در فضای مجازی شکل گرفت اما در رختکن چنین خبری نبود.

افشین پیروانی در تنها جلسه حضور خبرنگاران در تمرین پیش فصل پرسپولیس به رفتارهای بیرانوند واکنش نشان داد و عنوان کرد: «ما چون بخشی از سهام را در بورس رفتیم به هیچ عنوان نمی‌توانیم دور بزنیم. بیرانوند قرارداد سال گذشته‌اش بوده است. این کار را کرد به پولش برسد. او اشتباه کرد. همین جا هم می‌گویم. قطعاً خیلی بیشتر تلاش می‌کند تا جبران کند. او نفر اول گلرهای ایران است. اشتباه کرد اما در حال حاضر دنبال جبران است. ما ۱۰ نفر مثل بیرانوند داریم.»

همین صحبت‌ها کافی بود تا اختلاف آنها با پاسخ بیرانوند روبرو شود. دروازه‌بان ملی پوش پرحاشیه این روزهای پرسپولیس در واکنش به صحبت‌های پیروانی در فضای مجازی نوشت: «بعضی‌ها که نمیدونم دنبال چی هستن میگن توی فصل جدید باید خودمو نشون بدم مگه من بازیکن ۱۸ ساله یا جدید پرسپولیس هستم…»

بیرانوند که ابایی از آوردن اسم پیروانی و انتقاد از او نداشت در ادامه نوشت: «… امروز هم افشین خان که من خیلی دوستش دارم گفت که باید هواداران منو ببخشن. مگه من چیکار کردم جز اینکه برای دریافت پولم دوبار نوتیس دادم…»

همین اتفاق کافی بود تا پیروانی نه تنها بیرانوند را آنفالو بلکه او را به طور کامل از اینستاگرام حذف کند. سرپرست پرسپولیس در ادامه حاضر به احوالپرسی با دروازه‌بان تیم ملی ایران نیز نشده است تا قهر آنها برای چندمین روز متوالی ادامه داشته باشد.

وضعیت رختکن پرسپولیس در حالی با چنین رفتارهایی کنترل می‌شود که از کریم باقری به عنوان یکی از مربیانی که مدیریت بین بازیکنان و اعضای داخل رختکن را بر عهده می‌گرفت یاد می‌شد اما عدم حضور او در جمع دستیاران فعلی یحیی گل محمدی باعث بروز چنین حاشیه‌های ادامه داری شده است.

تشدید بحران در رختکن پرسپولیس/ جای خالی «کریم باقری»

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.