تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1400 - 22:08
کد خبر : 85588

انفجار در آسمان نطنز ربطی به تاسیسات هسته ای دارد؟/ شلیک تمرینی سامانه‌های پدافندی در آسمان منطقه نطنز یا انفجار یک پهپاد ناشناس؟

انفجار در آسمان نطنز ربطی به تاسیسات هسته ای دارد؟/ شلیک تمرینی سامانه‌های پدافندی در آسمان منطقه نطنز یا انفجار  یک پهپاد ناشناس؟

آرمان شرق- طبق مشاهده میدانی خبرنگار فارس در بادرود این صدا زمان کوتاهی شنیده شده و بعد از آن قطع شده است.همچنین وجود این شی در آسمان با نور شدیدی همراه بوده است.رمضانعلی فردوسی فرماندار نطنز اعلام کرد: هنوز جزئیات دقیقی از این موضوع در دست نیست و به محض مشخص شدن شرح ماجرا جهت اطلاع مردم اعلام خواهد شد.

ساعتی پیش صدای مهیبی در منطقه بادرود شهرستان نطنز شنیده شده است.

در پی این اتفاق برخی از مردم محلی برای مشاهده و کنجکاوی بر اثر صدا و انتشار دود در روستای عباس آباد بادرود تجمع کرده بودند.

این صدا زمان کوتاهی شنیده شده و بعد از آن قطع شده است.همچنین وجود این شی در آسمان با نور شدیدی همراه بوده است.
رمضانعلی فردوسی فرماندار نطنز اعلام کرد: هنوز جزئیات دقیقی از این موضوع در دست نیست و به محض مشخص شدن شرح ماجرا جهت اطلاع مردم اعلام خواهد شد.

این شلیک با هدف آزمایش واکنش سریع سامانه‌های پدافندی مستقر در منطقه و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده تمرینات سامانه‌های پدافندی برای دفاع در برابر تهاجم احتمالی بوده است.

این موشک پدافندی با هدایت سایت پدافند هوایی مستقر در منطقه در آسمان منفجر شده است. تصویر استفاده شده در خبر تزئینی است.
شلیک موشک پدافندی در آسمان منطقه بادرود نطنز با هدف آزمایش واکنش سریع سامانه‌های پدافندی مستقر در منطقه بوده است.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، در پی شنیده شدن صدای انفجار در آسمان منطقه بادرود نطنز و بر اساس پیگیری فارس از منابع مطلع، این شلیک با هدف آزمایش واکنش سریع سامانه‌های پدافندی مستقر در منطقه و بر اساس برنامه زمان‌بندی شده تمرینات سامانه‌های پدافندی برای دفاع در برابر تهاجم احتمالی بوده است.

این موشک پدافندی با هدایت سایت پدافند هوایی مستقر در منطقه در آسمان منفجر شده است.

شنیده شدن صدای مهیب در «بادرود»
ساعتی پیش صدای مهیبی در منطقه بادرود شهرستان نطنز شنیده شده است و بر اساس پیگیری فارس از منابع مطلع، این شلیک با هدف آزمایش واکنش سریع سامانه‌های پدافندی مستقر در منطقه بوده است./فارس

فوری/ انفجار در ۲۰ کیلومتری تاسیسات هسته‌ای نطنز/ یک پهپاد ناشناس دیده شد

منابع محلی از شنیده شدن صدای انفجار شدید در آسمان نطنز خبر می دهند.

هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید یا رد نکرده است./خبرفوری

همه اینها غیر رسمی و گمانه زنی می باشد و تاکنون هیچ پیام یا تصویری از حادثه منتشر نشده و تصاویر فضای مجازی مربوط به رزمایش موشکی سپاه در سالهای گذشته می باشد/ایران خبر

نسیم نوشت: شدت انفجار به حدی بود که موج انفجار باعث آسیب به درب بعضی خانه‌ها شده است.

ساعتی پیش صدای مهیبی در منطقه بادرود شهرستان نطنز شنیده شده است.درپی این اتفاق برخی از مردم محلی برای مشاهده و کنجکاوی بر اثر صدا و انتشار دود در روستای عباس آباد بادرود تجمع کرده بودند.

طبق مشاهده میدانی در بادرود این صدا زمان کوتاهی شنیده شده و بعد از آن قطع شده است. همچنین نور شدیدی همزمان در آسمان دیده شده است.

فرماندار نطنز اعلام کرد: هنوز جزئیات دقیقی از این موضوع در دست نیست و به محض مشخص شدن شرح ماجرا اعلام خواهد شد./فارس

یک پهپاد ناشناس در نطنز دیده شد

خبرگزاری دانشجو، نزدیک به بسیج دانشجویی، ساعتی پیش صدای مهیبی در منطقه بادرود شهرستان نطنز شنیده شده و دود فراوانی در این منطقه دیده می‌شود.

فارس هم از بادرود گزارش داده این صدا زمان کوتاهی شنیده شده و بعد از آن قطع شده. همچنین نور شدیدی همزمان در آسمان دیده شده و بنابر شنیده‌های غیررسمی یک پهپاد ناشناس در این منطقه منفجر شده.

انفجار در آسمان نطنز ربطی به تاسیسات هسته ای دارد؟

: بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی،موشک پدافندی با هدف آزمایش واکنش سریع نسبت به تهاجم احتمالی شلیک شده است

انفجار در آسمان نطنز ربطی به تاسیسات هسته ای دارد؟

یک منبع مطلع محلی گفت: انفجار در منطقه کویری شهرستان نطنز ارتباطی با تاسیسات هسته ای نداشته و هیچ گونه آسیب و یا تلفاتی نیز در بر نداشته و موضوع در دست بررسی قرار گرفته است.

وی که خواست نامش اعلام نشود، یادآورشد: این انفجار ساعت ۲۰ و ۱۵ دقیقه امشب در آسمان شهرستان نطنر در منطقه کویری اتفاق افتاده و ربطی به تاسسیات هسته ای نظر ندارد.

وی با بیان اینکه هیچگونه درگیری هوایی در منطقه روی نداده است، اظهارداشت: این تک شلیک پدافندی در منطقه کویری این شهرستان جای هیچگونه نگرانی ندارد و موضوع در دست بررسی است ./ایرنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.